• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس کل بیمه مرکزی: شبکه فروش باید مردم را از تنوع محصولات بیمه ای آگاه کند

  • کد خبر : 21238
  • 14 اسفند 1397 - 23:04
رئیس کل بیمه مرکزی: شبکه فروش باید مردم را از تنوع محصولات بیمه ای آگاه کند

پول بانک: ارتباط بیمه گران با بیمه گذاران باید مویرگی و شبکه ای باشد و ایجاد رابطه منطقی از لحظه صدور بیمه نامه تا دریافت خسارت از نیازهای جدی صنعت بیمه به شمار می رود.

  •  

    پول بانک: ارتباط بیمه گران با بیمه گذاران باید مویرگی و شبکه ای باشد و ایجاد رابطه منطقی از لحظه صدور بیمه نامه تا دریافت خسارت از نیازهای جدی صنعت بیمه به شمار می رود.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر سلیمانی در همایش تقدیر از نمایندگان و بیمه گذاران برتر بیمه پارسیان ضمن اعلام این مطلب افزود: نمایندگان شرکت های بیمه ای همانقدر که اصل وفاداری سازمانی را رعایت می کنند وظیفه دارند این مسئولیت را در قبال مشتریان خود نیز به انجام برسانند.
    رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر ضرورت توجه به ترکیب منطقی پرتفوی شرکت های بیمه ای خاطرنشان کرد: عرضه محصولات بیمه ای متناسب با نیاز مشتری از ماموریت‌های حساس شبکه فروش به شمار می رود.
    وی با تأکید بر لزوم بازنگری در شبکه فروش به اهمیت تقویت بخش آموزش در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: بیش از پنجاه هزار نماینده فعال شرکت های بیمه یک ظرفیت بزرگ را ایجاد کردند که با آموزش های کافی و رعایت اصول حرفه ای گری استفاده بهینه از آن به توسعه صنعت بیمه و همچنین افزایش سطح آرامش و اطمینان در جامعه منتهی خواهد شد.
    رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این نکته که اصلاح برخی از قوانین و آیین نامه ها می تواند حرکت شبکه فروش را تسریع کند، اظهار داشت: متاسفانه با وجود تنوع محصولات بیمه ای در کشور مردم ما با بسیاری از این محصولات آشنایی ندارند و شبکه فروش باید فضای کافی را برای استقبال شهروندان از ظرفیت‌های صنعت بیمه آماده کند.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های گسترده صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر از مجموع ۹ میلیون موتورسیکلت در کشور تنها حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از مزایای بیمه شخص ثالث بهره می‌برند و هنوز ظرفیت‌های بسیاری در این رشته وجود دارد اما تمرکز شرکت های بیمه برای فروش بیمه شخص ثالث راهکار مناسبی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه نیست.

    دکتر سلیمانی با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت بیمه پارسیان در رشته های مختلف بیمه توجه بیشتر مدیران و کارکنان این شرکت را به رشته بیمه های زندگی خواستار شد و افزود: ورود به بحث فروش مویرگی بیمه نامه زندگی در کشور یک ضرورت است و اگر مزیت های آن برای مردم تشریح شود استقبال از این بیمه نامه بسیار چشمگیر خواهد بود.
    وی با تشریح آخرین وضعیت سرمایه گذاری ها در صنعت بیمه اعلام کرد: شرکت های بیمه در بخش سپرده گذاری باید با بانک‌ها رقابت کنند و تحقق این امر در گرو افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور است.
    وی با تقدیر از عملکرد کارکنان، مدیران و نمایندگان شبکه فروش شرکت بیمه پارسیان از شرایط مناسب این شرکت برای ورود به بحث بیمه های اتکایی خبر داد و گفت: شرکت بیمه پارسیان بسترهای کافی را برای ورود به بازار بیمه های اتکایی فراهم کرده و اگر افزایش سرمایه مناسبی داشته باشد قطعاً جهش قابل توجهی را در بازار بیمه کشور تجربه خواهد کرد.
    وی بازنگری در بخش بیمه درمان را نیز از ضرورت‌های صنعت بیمه دانست و افزود: خسارت بیمه درمان تکمیلی در برخی از شرکت‌ها تا ۱۴۰ درصد نیز افزایش یافته است که با این شرایط طبیعی است شرکت‌های بیمه برای جلوگیری از زیان بیشتر در بخش پرداخت خسارت ها عملکرد مناسبی نداشته باشند.
    گفتنی است در پایان این مراسم هادی اویارحسین _نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان_ گزارش مفصلی از عملکرد این شرکت ارائه کرد و سپس با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیئت عامل و مسئولان ارشد شرکت بیمه پارسیان از نمایندگان و بیمه گذاران برتر تقدیر به عمل آمد.

    انتشار خبر: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=21238

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم