• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت عنوان کرد: عزم جدی برای افزایش کارایی و بهره وری در کشور وجود دارد

  • کد خبر : 21293
  • 19 اسفند 1397 - 1:02
رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت عنوان کرد: عزم جدی برای افزایش کارایی و بهره وری در کشور وجود دارد

پول بانک: محمد جواد ایروانی؛ رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: استقبال شرکت‌ها و مدیران و همچین فراگیری این رویداد نشان داده است که در نظام‌های ارزی، عزم جدی برای افزایش کارایی و بهره وری در کشور وجود دارد.

  • پول بانک: محمد جواد ایروانی؛ رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: استقبال شرکت‌ها و مدیران و همچین فراگیری این رویداد نشان داده است که در نظام‌های ارزی، عزم جدی برای افزایش کارایی و بهره وری در کشور وجود دارد.

    به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد، مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان، دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و جمعی دیگر از مدیران و مسئولین شرکت‌ها و نهاد‌ها برگزار شد که طی آن ۲۰ شرکت برگزیده در این دوره معرفی شدند.

    براساس ارزیابی دبیرخانه این رویداد؛ در دومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت یک شرکت افتخار دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره، ۳ شرکت صاحب تقدیر نامه ۳ ستاره، ۱۰ شرکت موفق به اخذ تقدیر نامه ۲ ستاره، ۲۱ شرکت تقدیر نامه یک ستاره و ۳۲ شرکت گواهی نامه تعهد به تعالی را دریافت کرده اند.

    رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت در خصوص جزئیات این برنامه گفت: در جوایز تعالی کمتر شاهد حضور ۱۸۴ شرکت بوده ایم، بحث تعالی در این دوره همراه با چگونگی تعالی برنامه‌های بهبود است، چرا که خود به تنهایی همانند یک نسخه عمل می‌کند، بنابراین چگونگی پیگیری تا تحقق برنامه‌های بهبود، یکی از برنامه‌های ویژه این جایزه بشمار می‌رود.

    محمد جواد ایروانی ادامه داد: همچنین در این رویداد، نظامات ارزیابی که اصولا یک مدل مشارکت جویانه هستند نیز می‌تواند به دستگاه‌ها برای ارتقاء بهره وری کمک کنند.

    وی خاطر نشان کرد: با پیشنهادی که بنده عرض کرده ام؛ ۲ محور اصلی شاخص‌ها و مولفه‌های اقتصاد مقاومتی به همراه مدیریت جهادی در ارزیابی‌های این جایزه گنجانده شود تا نام این رویداد را با مصمم‌تر کند.

    ایراونی بیان داشت: استقبال شرکت‌ها و مدیران و همچین فراگیری این رویداد نشان داده است که در نظام‌های ارزی، عزم جدی برای افزایش کارایی و بهره وری در کشور وجود دارد.

    رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت ادامه داد: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور در راستای ارتقاء تعالی و پیشرفت کشور سهیم باشیم و ضمن بهره گیری از فرصت‌ها در جهت رفع چالش‌ها بکوشیم.

    وی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی در این زمینه یک نسخه شفا بخش است، که می‌تواند راهنمایی عمل باشد چرا که هر یک از بند‌های این تدابیر حاوی پیام‌های روشنی است، که سرچشمه اقدامات بهبود بخش هستند، لذا پایبندی به آن‌ها می‌تواند کشور را در برابر چالش‌ها مستحکم‌تر کند.

    ایروانی تصریح کرد: استفاده از چرخه‌های تعالی و پیشرفت، شناخت مستمر نقاط بهبود و اهتمام در جهت اجرایی کردن برنامه‌های بهبود، پیام اصلی جایزه تعالی و پیشرفت است، امیدواریم فرهنگ سازی در این زمینه رواج پیدا کند و روحیه تعالی جویانه تبدیل به فرهنگ قالب در سازمان‌ها شود.

    رئیس شورای سیاستگذاری تاکید کرد: برگزاری چنین همایشی نقطه مهم و ضروری در کشور بشمار می‌رود، بر خلاف نظر عده‌ای که برگزاری همایش‌ها را نقد و این جلسات را بریزو بپاش بیهوده می‌دانند، باید گفت: همایش جایزه تعالی و پیشرفت ضرورت فراوانی در کانون همفکری دارد تا آخرین دستاورد‌ها عنوان و اجرایی شوند.

    در ادامه این همایش رئیس جایزه ملی تعالی و پیشرفت نیز با اشاره به حضور ۱۳۸ شرکت در این دوره گفت: ما امسال عمده توجهمان بر روی مسئله آموزش و توانمندسازی بود که توانسته ایم در این مسیر و از درون مجموعه ها، ارزیابان متعدد را شناسایی و آموزش دهیم، انشاالله که این روند تا دوره چهارم ادامه خواهد داشت.

    وی خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت در این رویداد بحث اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است که باید به برنامه‌های خود اضافه کنیم و نیز پیگیری نقاط بهبودی که در این فرآیند شناسایی شده اند.

    در پایان رویداد ۲۰ شرکت برگزیده از بین ۱۳۸ شرکت انتخاب شده و جوایز خود را دریافت کردند.

    خبرنگار رسانه: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=21293

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم