• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

رئیس بنیاد مستضعفان در پنجمین جلسه عملکرد سالیانه بنیاد مستضعفان عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب به مسئولین برای حضور در قلعه گنج و بسط مدل آبادانی و پیشرفت آن تاکید کرده اند / باید بیشترین نقش را در تحقق بیانیه گام دوم داشته باشیم

  • کد خبر : 21317
  • 19 اسفند 1397 - 1:30
رئیس بنیاد مستضعفان در پنجمین جلسه عملکرد سالیانه بنیاد مستضعفان عنوان کرد: رهبرمعظم انقلاب به مسئولین برای حضور در قلعه گنج و بسط مدل آبادانی و پیشرفت آن تاکید کرده اند / باید بیشترین نقش را در تحقق بیانیه گام دوم داشته باشیم

پول بانک: رئیس بنیاد مستضعفان در پنجمین جلسه عملکرد سالیانه بنیاد مستضعفان گفت: در بنیاد مستضعفان فعالیت اقتصادی انجام می‌شود و از محل سود آن در فعالیت‌های محرومیت زدایی، اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود در طی چند سال گذشته سعی شده هر سال سهم بیشتری از این سود به بخش اجتماعی بنیاد اختصاص یابد.

  • پول بانک: رئیس بنیاد مستضعفان در پنجمین جلسه عملکرد سالیانه بنیاد مستضعفان گفت: در بنیاد مستضعفان فعالیت اقتصادی انجام می‌شود و از محل سود آن در فعالیت‌های محرومیت زدایی، اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود در طی چند سال گذشته سعی شده هر سال سهم بیشتری از این سود به بخش اجتماعی بنیاد اختصاص یابد.

    به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، پنجمین جلسه عملکرد سالیانه بنیاد مستضعفان با حضور محمد سعیدی‌کیا و جمعی از مدیران ارشد بنیاد برگزار شد. در این جلسه گزارش‌هایی درخصوص فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در سال ۹۷ در حوزه‌های محرومیت زدایی، فرهنگی و اقتصادی ارائه شد.

    رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را باید بار‌ها مطالعه و مرور کنیم. در جلسات داخلی بنیاد مستضعفان نیز باید بر روی این بیانیه فکر و برنامه ریزی شود یکی از نکات مهم این بیانیه استفاده از نیروی جوان و مستعد است. در بنیاد الحمدالله از سه سال قبل طرحی شکل گرفته است که برای آینده امیدواری ایجاد می‌کند. بر اساس این طرح از مجموعه ۴۰ هزار نفری بنیاد حدود ۱۲۰۰ نفر جوان مستعد معرفی شدند و از این تعداد برای ۱۱۴ نفر آموزش‌های مدیریتی لازم و بازدید از پروژه‌های بنیاد برگزار شد؛ که تاکنون ۴۴ نفر در هلدینگ‌ها و شرکت‌ها به عنوان عضو هیئت مدیره منصوب شدند. هیچ کدام از این افراد را نه من می‌شناسم و نه توصیه کرده ام و همه بر اساس دستورالعمل‌های سازمان رشد کرده اند.

    سعیدی کیا شفاف سازی، پاسخگویی، افزایش بهره وری، استفاده از ظرفیت‌های داخلی، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری و برخورد قاطع با تخلفات را از دیگر ویژگی‌های این بیانیه برشمرد و گفت: ما باید به‌عنوان یک نهاد انقلابی بیشترین تلاش را در عملی کردن این بیانیه داشته باشیم.

    رئیس بنیاد مستضعفان در ادامه با اشاره به برنامه ششم بنیاد مستضعفان افزود: تقریبا از شهریور ۹۷ تاکنون معاونت اقتصادی و برنامه ریزی بنیاد با تمام هلدینگ‌ها و شرکت‌ها برای تدوین برنامه ششم شامل سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ جلسه داشته است. در بهمن و اسفند برنامه ششم و بودجه سال ۹۸ تصویب شد. هیئت امنای بنیاد با دقت و موشکافی بند به بند و خط به خط بودجه را پیگیری و اصلاح کرد.

    سعیدی کیا با اشاره به منویات رهبر انقلاب در زمان تنفیذ حکم ایشان به عنوان ریاست بنیاد گفت: وقتی حضرت آقا به من حکم دادند مطالبی را فرمودند که از داخل این مطالب شش جهت گیری اصلی بنیاد مشخص شد و تاکنون بر این اساس کار‌های بنیاد ساماندهی شده است.
    رئیس بنیاد مستضعفان درخصوص جلسه‌ای که دیروز در وزارت کشور برگزار و ضمن نقل قولی از شهرستان قلعه گنج گفت: وزیرمحترم کشور تقریبا دو سال و نیم پیش به قلعه گنج آمدند و از آنجایی که ایشان به توسعه نقاط محروم علاقه‌مند هستند یک شب در قلعه گنج اقامت و شرایط منطقه را مطالعه کردند. وزیر کشور گفتند تاکنون هفت جلسه درخصوص ناهنجاری‌های اجتماعی در محضر مقام معظم رهبری برگزار شده است. در دو جلسه مقام معظم رهبری به قلعه گنج اشاره و به مسئولین توصیه کرده اند که بروند قلعه گنج و کار‌هایی که در آنجا انجام شده است را ببینند و آن‌ها را به دیگر نقاط کشور بسط دهند. درکشور نیز توسط دولت ۳۱ شهرستان انتخاب شده اند که کار‌های رفع محرومیت در آن‌ها انجام شود و به رئیس جمهور نوشتند که راه رفع محرومیت همان است که در منطقه قلعه گنج در حال انجام است.

    سعیدی کیا با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی بنیاد مستضعفان گفت: در بنیاد مستضعفان فعالیت اقتصادی انجام می‌دهیم و سود آن در سه بخش کمک به محرومیت زدایی، نگه داشت و ارتقای سرمایه‌های موجود و بخش سوم در پروژه‌های راهبردی هزینه می‌شود.

    رئیس بنیاد مستضعفان به اشاره به سپری شدن آخرین روز‌های برنامه پنجم بنیاد مستضعفان گفت: به همت گروه بنیاد رشد قابل قبولی در بنیاد مستضعفان اتفاق افتاده است و با قیمت جاری در سال‌های اخیر حداقل ده درصد رشد داشته ایم و با قیمت ثابت ۴.۵ درصد رشد محقق شده است. امیدوارم همه ما بتوانیم با استعانت از خدای متعال و در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری، احترام به مخاطب، بهره وری حداکثری، مردم داری، تولید با کیفیت، حفظ وجهه اجتماعی بنیاد و برنامه ریزی این حرکت با نشاط را با هم ادامه دهیم.

    سعیدی کیا در انتهای سخنان خود با اشاره به جمله‌ای از شهید دکتر بهشتی نقل قول کرد: ” توان ما به میزان امکانات ما نیست بلکه توان ما به میزان اتصال ما به خداست. ” این جمله، جمله بسیار باارزشی است و باید همه یکدیگر را دعا کنیم تا خدمتگذاران صادقی برای نظام و مردم باشیم.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=21317

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم