• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

دویست و نهمین پلاک فرابورس به نام یک شرکت غذایی شد

  • کد خبر : 82260
  • 05 اسفند 1398 - 8:43
دویست و نهمین پلاک فرابورس به نام یک شرکت غذایی شد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان به عنوان دویست و نهمین نماد معاملاتی (یکصد و بیست و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و نهمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.
این شرکت که در روز 5 شهریورماه گذشته پذیرش و در روز 30 بهمن ماه امسال نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی “غگیلا”، در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و زیرگروه تولید لبنیات روی تابلوی بازار دوم فرابورس ایران نشسته است.
این گزارش می‌افزاید: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان وابسته به شرکت صنایع شیر ایران می‌باشد که در سال 1354 با آخرین تکنولوژی روز اروپا و با ظرفیت اسمی 150 تن در روز در زمینی به مساحت 8/5 هکتار و با بیش از 10000متر مربع تاسیسات و زیر بنا د ر شهر صنعتی رشت احداث شد.
هدف اولیه این شرکت، تامین شیر مدارس به‌صورت بسته‌بندی استریل بوده که مواد اولیه آن از خارج تامین ..

  • شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان به عنوان دویست و نهمین نماد معاملاتی (یکصد و بیست و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

    دویست و نهمین پلاک فرابورس به نام یک شرکت غذایی شد – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان(سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و نهمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و ششمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

    این شرکت که در روز 5 شهریورماه گذشته پذیرش و در روز 30 بهمن ماه امسال نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "غگیلا"، در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر و زیرگروه تولید لبنیات روی تابلوی بازار دوم فرابورس ایران نشسته است.

    این گزارش می‌افزاید: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان وابسته به شرکت صنایع شیر ایران می‌باشد که در سال 1354 با آخرین تکنولوژی روز اروپا و با ظرفیت اسمی 150 تن در روز در زمینی به مساحت 8/5 هکتار و با بیش از 10000متر مربع تاسیسات و زیر بنا د ر شهر صنعتی رشت احداث شد.

    هدف اولیه این شرکت، تامین شیر مدارس به‌صورت بسته‌بندی استریل بوده که مواد اولیه آن از خارج تامین می‌شد. این شرکت در حال حاضر با تولید بیش از 40 نوع محصول لبنی و نوشیدنی بعنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های شیری در استان گیلان بوده که از محصولات تولیدی این شرکت سایر استان‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند.

    صعود پرقدرت شاخص بورس تا نزدیکی کانال 500هزار واحد

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=82260

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم