• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

دلار 70 تومان افزایش قیمت داشت

  • کد خبر : 1648
  • 20 شهریور 1396 - 13:49
دلار 70 تومان افزایش قیمت داشت

به گزارش  پایگاه خبری پول بانک ، در 20 روز گذشته قیمت دلار روندی افزایشی را به دنبال داشته به طوری که حدود 70 تومان به قیمت هر دلار اضافه شده است. نرخ دلار آمریکا از ابتدای ماه جاری تاکنون با شیب آرامی در جهت افزایش قیمت در بازار داخلی حرکت کرده است. این افزایش […]

  • به گزارش  پایگاه خبری پول بانک ، در 20 روز گذشته قیمت دلار روندی افزایشی را به دنبال داشته به طوری که حدود 70 تومان به قیمت هر دلار اضافه شده است.

    نرخ دلار آمریکا از ابتدای ماه جاری تاکنون با شیب آرامی در جهت افزایش قیمت در بازار داخلی حرکت کرده است. این افزایش قیمت در بازار داخلی در حالی اتفاق افتاده است که در بازار جهانی طی دو هفته گذشته ارزش دلار در مقابل یورو پایین آمده است که در نتیجه این اتفاق بازار جهانی طلا را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

    کاهش ارزش دلار در بازار جهانی بر قیمت اونس طلا تاثیر معکوس گذاشته و قیمت طلا را افزایش داده است. هرچند که عوامل دیگری از جمله طوفان هاروی در ایالت تگزاس آمریکا و همچنین آزمایش‌های موشکی کره شمالی که منجر تنش سیاسی در عرصه بین المللی شد در بالا رفتن قیمت جهانی طلا تاثیر گذار بود اما بررسی روند قیمت‌ها در بازار داخلی نشان از افزایش نرخ دلار در حدود ۲۰ روز گذشته دارد.

    دلار آمریکا در ابتدای شهریور ماه روند خود را با نرخ ۳۸۳۳ تومان آغاز کرد. در روز چهارم شهریور با جهش حدود ۲۰ تومانی به ۳۸۵۲ تومان رسید. حرکت افزایشی نرخ دلار در روزهای بعد هم ادامه دار شد به گونه ای که در روز هفتم شهریور قیمت دلار به ۳۸۶۳ تومان رسید و در نهمین روز ماه ۳۸۷۴ تومان در بازار آزاد معامله شد.

    به گزارش ایسنا، با ادامه روند صعودی نرخ دلار، در دوازدهم شهریور ۳۸۹۰ تومان برای دلار ثبت شد و شانزدهیمن روز شهریور ماه نیز نرخ این نوع ارز از مرز ۳۹۰۰ تومان هم عبور کرد تا به بالاترین نرخ خود در سال جاری رسیده باشد.

    در روز گذشته نیز دلار به طور متوسط ۳۹۰۵ تومان در بازار آزاد فروخته شد.

    در مجموع نرخ دلار از ابتدای شهریور تاکنون حدود ۷۰ تومان افزایش قیمت را پشت سرگذاشته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1648

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم