• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

دکتر اکبری در نشست خبری مشترک با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره): سپرده قرض ‌الحسنه در سال ۹۷ به میزان ۶۰ درصد و تسهیلات هم حدود ۷۰ درصد رشد داشته است

  • کد خبر : 22374
  • 28 فروردین 1398 - 13:29
دکتر اکبری در نشست خبری مشترک با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره): سپرده قرض ‌الحسنه در سال ۹۷ به میزان ۶۰ درصد و تسهیلات هم حدود ۷۰ درصد رشد داشته است

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تا امروز در مجموع حدود ۹ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به استان‌های سیل ‌زده کمک کرده است.

  • مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تا امروز در مجموع حدود ۹ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به استان‌های سیل ‌زده کمک کرده است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نشست خبری مشترک دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، با موضوع اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به آسیب‌دیدگان سیل اخیر، صبح امروز سه شنبه 27 فروردین ماه 98، با جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات ساختمان مرکزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد.

    دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

    دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در ابتدای این نشست خبری گفت: علی‌ رغم اینکه سال ۹۷ سال سختی برای مردم بود؛ اما رغبت مردم به قرض‌الحسنه کم نشده و کمک بزرگی برای این بانک بوده است.

    وی ادامه داد: میزان سپرده قرض‌الحسنه در سال ۹۷ به میزان ۶۰ درصد افزایش یافت و میزان تسهیلات هم حدود ۷۰ درصد رشد داشته است.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در سال ۹۷ به مبلغ ۱۳۲ هزار میلیارد ریال به ۱ میلیون و دویست و سی هزار نفر ارائه داده‌ایم.

    دکتر اکبری، اظهار داشت: این میزان در سال ۹۶ به مبلغ ۷۸۲ میلیارد ریال بود که به ۷۵۰ هزار نفر پرداخت شد. از مبلغی که در سال ۹۷ تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده، حدود ۵۰ درصد آن برای معیشت و ازدواج و حدود ۵۰ درصد دیگر برای حمایت از کارآفرینی، فعالیت‌‌های دانش‌بنیان و حمایت از کالا و خدمات ایرانی بوده است.

    وی بیان کرد: میانگین تسهیلات قرض الحسنه‌ای که اعطا کرده‌ایم حدود ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان و با کارمزد صفر تا چهار درصد بوده است.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با اشاره به اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای کمک به سیل ‌زدگان گفت: از ابتدای سال جاری که این سیل در استان گلستان، آق‌قلا و بندر ترکمن جاری شد، بانک مهر در این زمینه پیشرو بود و سعی کرد در زمینه مسئولیت اجتماعی خود به خوبی عمل کند. لذا حدود ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌زدگان در استان گلستان ارائه داد.

    دکتر اکبری افزود: در استان‌های دیگر که سیل ادامه پیدا کرد، بانک تا امروز در مجموع حدود ۹ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به استان‌های سیل‌زده کمک کرده است. امروز نیز با مهندس فتاح تفاهم کردیم که حدود ۱ میلیارد ریال بلاعوض از طرف بانک به کمیته امداد برای کمک به سیل‌زدگان پرداخت شود.

    وی اظهار کرد: همچنین برای حدود ۵ هزار نفر وام تا سقف ۵ میلیون تومان با کارمزد صفر تا چهار درصد از طریق کمیته امداد با منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پوشش داده شود و ان‌شاء‌الله بتوانیم در راستای مسئولیت اجتماعی بانک به خوبی عمل کنیم و در تسلی رنج سیل ‌زدگان در مناطق مختلف مؤثر باشیم.

    مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در پایان سخنان خود گفت: از همه کسانی‌ که در این زمینه همکاری کرده‌‌اند تا این اتفاقات مبارک در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و در کمیته امداد امام خمینی(ره) رخ دهد کمال تشکر و قدردانی را دارم.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=22374

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم