• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

در حاشیه آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر فجر؛ طرح «سربازِ فرهنگ» توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید

  • کد خبر : 20240
  • 20 بهمن 1397 - 18:12
در حاشیه آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر فجر؛ طرح «سربازِ فرهنگ» توسط  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید

در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر فجر٬ طرح «سربازِ فرهنگ»٬ با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید.

  • در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر فجر٬ طرح «سربازِ فرهنگ»٬ با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک٬ طرح «سرباز فرهنگ» این امکان را به فارغ التحصیلان رشته‌های علوم انسانی که مشمول نظام وظیفه شده‌اند می‌دهد تا دوره مقدس سربازی خود را به فعالیت در بخش فرهنگ و ادب کشور بپردازند.

    مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی

    مهدی قزلی، مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ضمن ابراز خرسندی از به سرانجام رسیدن این طرح گفت: امیدوار هستیم جوانان نخبه در حوزه ادبیات را با کمک بنیاد ملی نخبگان که با نخبگان نیروهای مسلح ارتباط دارد، به پروژه‌هایی معرفی کنیم برای اینکه دوره مقدس سربازی خود را در خدمت فرهنگ این مرز و بوم سپری کنند.

    وی افزود: امیدوارم جوانان ما این فرصت به خوبی استفاده کنند و قدر آن را بدانند، چرا که این اتفاق بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، برای اولین بار است که در کشور می‌افتد.

    دکتر گودرزی٬ رئیس مرکز نخبگان نیروهای مسلح

    دکتر گودرزی٬ رئیس مرکز نخبگان نیروهای مسلح نیز در درباره این طرح گفت: این یک فرصت ارزشمند و طلایی در کشورمان تحت عنوان نخبگان و استعدادهای برتر جوان است. این طرح بنا به تدابیر مقام معظم رهبری(معظم له) که فرمودند به جای خدمت عادی، کار اداری و پاس دادن، از ذهن و اندیشه و فکر خلاق جوانان استفاده شود، به مرحله اجرا درآمده است.

    وی افزود: قریب به ده سال است که از دانش جوانان در حوزه‌های مختلفی همچون فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم جهاد و کشاورزی و فناوری استفاده‌های ذی قیمتی شده و بازخوردهای بسیار شگفت‌انگیزی داشته است. اما یک حلقه مفقوده در این بخش وجود داشت و آن هم مغفول ماندن حوزه فرهنگ بود.

    رونمایی لوح «سرباز فرهنگ»

    در ادامه، لوح «سرباز فرهنگ» توسط دکتر سید عباس صالحی رونمایی شد.

    گفتنی است، طرح «سرباز فرهنگ» حاصل همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز نخبگان نیروهای مسلح است.

    خبرنگار: رضا مرادی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=20240

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم