• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

داتیس خودرو به سیم آخر زد

  • کد خبر : 1151
  • 14 خرداد 1396 - 15:09
داتیس خودرو به سیم آخر زد

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، در هفته ای که گذشت یکی از کاربران بولتن نیوز در مورد عملکرد فوق  العاده ضعیف و خلف وعده شرکت داتیس خودرو در تحویل خودرو نام نویسی شده مطلبی را منتشر کرد که به شرح ذیل است: با عرض سلام و احترام؛ پاییز سال قبل از طریق آگهی های […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، در هفته ای که گذشت یکی از کاربران بولتن نیوز در مورد عملکرد فوق  العاده ضعیف و خلف وعده شرکت داتیس خودرو در تحویل خودرو نام نویسی شده مطلبی را منتشر کرد که به شرح ذیل است:

    با عرض سلام و احترام؛

    پاییز سال قبل از طریق آگهی های درج شده در روزنامه همشهری از شرکت داتیس خودرو «به نشانی سعادت آباد – بلوار فرهنگ – نبش خ بیستم شرقی – پلاک 2 ط 5- تلفن 75306 یک دستگاه خودرو هیوندا آکسنت پیش خرید کردم و بعد از تکمیل وجه قرار بود تا در اسفند 1395 آن را تحویل دهند ولی متاسفانه تمام وجه را دریافت کرده اند ولی همچنان خبری از خودرو یا پول بنده نیست و با حرف های غیر واقعی – بخش نامه های گمرک را دلیل خلف وعده می دانند – نه پول را پس می دهند نه خودرو را – بجز خدا – از این افراد به کجا می توان شکایت برد؟ »

    پس از انتشار این خبر طی تماسی که نماینده داتیس خودرو و مدیر عامل این شرکت با بولتن برقرار کردند در ابتدا مدعی شدند که چنین چیزی صحت ندارد و در صورتی که صحت داشته باشد اسناد ارائه شود تا مشکل مشتری مورد نظر حل شود.

    در پی این تماس‌ها با ارائه مدارک و تحویل شماره تماس و نام مشتری معتزض به داتیس خودرو از مدیرعامل این شرکت قول گرفت تا مشکل مردم به سرعت حل شود.

    این در حالی است که بعد از گذشت یک هفته از تماسهای فی‌مابین امروز مجددا این کاربر با بولتن تماس گرفته و اعلام کرده که هیچ تماسی از سوی شرکت با وی گرفته نشده و مشکل برطرف نشده است.

    بر این اساس تا پیش از این به جهت احترام به فعالان اقتصادی و قول مدیرعامل داتیس خودرو مبنی بر حل مشکلات افرادی که نام نویسی کرده اند، خبر داتیس خودرو را غیر فعال کرده بود. امروز مجددا این خبر را فعال کرده و نتیجه را جهت عموم منتشر می کند.

    متاسفانه اقداماتی از این قبیل از سوی لیزینگ های خودرو و واردکنندگان خودرو در طی سالهای اخیر نه تنها موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است بلکه منجر به آن شده که مردم دیگر به فعالان اقتصادی بی اعتماد شده و به جای ورود به بازار و سرمایه گذاری در این بخش سرمایه های خود را به بخشهای غیر مولد مانند سکه و ارز منتقل کنند که به زیان اقتصاد کشور است.

    بر این اساس به نظر می رسد با توجه به چالشهای اقتصادی کشور و انتخاب اخیر و وعده های انتخاباتی، یکی از محورهای اصلی دولت آینده و قوه قضائییه باید پاسخگویی به مردم و دفاع از حقوق از دست رفته ای باشد که به ناحق نادیده گرفته شده است و ثمره آن را در اعتراضات مردمی در این روزها در برابر موسسه های اعتباری و بانکها و لیزینگها و تعاونی‌هایی که پول مردم را گرفته اند و پس نمی دهند می بینیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1151

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
    1. متاسفانه من هم همین مشکل برایم پیش آمده و حاضرم مدارک بدقولی ها را جهت آگاهی دیگران در اختیار شما قرار دهم پیشنهاد دارم کمپینی از امثال من تشکیل شود شاید مسئولین شرکت مذکور جوابگو باشند.

    2. شرکت داتیس خودرواز یک ساختمان اجاره ای در خ شریعتی با یک خط ایرانسلی شروع کرد به کار آفرینی برای مردم،پول گرفت تا اتوموبیل وارد کند ولی نه اتوموبیلی وارد کرد نه پول های بیزبان را پس می دهدوماه هاست بنده و بسیاری دیگر را سرکار گذاشته، تازه می خواهد به بهانه پیش فروش ولوو عده دیگری را کار آفرینی کند!

    3. تجمع مال باختگان داتیس خودرو، ۱۰ صبح. ۳۱ تیر ،جلوی دفتر داتیس در سعادت اباد

    4. سلام متاسفانه بنده هم مبلغ ۹۵میلیون تومان بدنبال تبلیغات فریبکارانه آذر ۹۶ بابت تهیه خودرو ولوو به شرکت داتیس خودرو به همین آدرس درنمایشگاه شرقی تهران داده ام ولی بعد مشخص شده که کلاهبرداری بوده و اکنون نه پولم را پس میدهند و نه پاسخگو هستند.نمیدانم چگونه دولت به چنین شرکتهایی اجازه فعالیت میدهد که به راحتی پول مردم را به جیب بزنند و به هیچکس هم پاسخگو نباشند.!!!!!!!

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم