• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

خدمات اسباب کشی حرفه‌ای منزل با استادکار

  • کد خبر : 120077
  • 15 تیر 1399 - 13:03
خدمات اسباب کشی حرفه‌ای منزل با استادکار

همه‌ی ما تجربه‌های تلخ و شیرینی از اسباب‌کشی داریم اما شاید بدترین خاطرات مربوط به حمل و نقل و اسباب‌کشی باشد. درست زمانی که باید از روزها قبل از همه‌ی کارهایتان بزنید تا وسایل منزل را در کارتن‌ها بسته بندی کنید و دوباره در مقصد تمام کارتن‌ها را باز کرده و همه چیز را در […]

  • استاد کار

    همه‌ی ما تجربه‌های تلخ و شیرینی از اسباب‌کشی داریم اما شاید بدترین خاطرات مربوط به حمل و نقل و اسباب‌کشی باشد. درست زمانی که باید از روزها قبل از همه‌ی کارهایتان بزنید تا وسایل منزل را در کارتن‌ها بسته بندی کنید و دوباره در مقصد تمام کارتن‌ها را باز کرده و همه چیز را در جای جدیدش بگذارید و امان از روزی که موقع چیدن وسایل متوجه شکستگی یا خرابی اسباب و اثاثیه در هنگام حمل بار شوید. امروزه با پیشرفت‌های حاصل شده دیگر باید با خاطرات تلخ حمل و نقل و اسباب کشی و آسیب‌هایی که در هنگام حمل اثاثیه شاهد آن بودیم و حتی تلف کردن وقتمان برای بسته بندی و حمل اثاثیه خداحافظی کنیم.

     

    چطور یک اسباب کشی منزل آسان داشته باشیم؟

    این روزها کمتر کسی کار بسته بندی و حمل و نقل و اسباب کشی منزل را به طور کامل خودش انجام می‌دهد. زیرا بهترین کار این است اسباب کشی را به افراد خبره بسپاریم و خودمان فقط ناظر باشیم و البته در این شرایط توقع داریم که کار با کم‌ترین نقص ممکن انجام شده و بهای معقول و شفاف بابت مزد بپردازیم. افراد متخصصی که حمل و نقل و اسباب کشی و حمل بار جزئی و بسته بندی بار را به عهده می‌گیرند؛ متعهد می‌شوند که اسباب و وسایل شما را با کم‌ترین خسارت به مقصد برسانند و در صورت آسیب دیدن، جبران خسارت می‌کنند.

    اپلیکیشن سفارش آنلاین خدمات استادکار به عنوان پل ارتباطی است میان کسانی که نیاز به حمل بار دارند با کسانی که تخصص لازم در بسته بندی و حمل و نقل و اسباب کشی را دارند و با تعهد کامل به صورت شبانه‌روزی پیگیر دریافت خدمات مورد نظر مشتریان خود است. این مجموعه که همه از طریق سایت و اپلیکیشن قابلیت استفاده است، یک مجموعه‌ی مرجع و قابل اعتماد غیرحضوری برای یافتن خدمات مورد نیاز در هر زمینه است.

     

    فواید استفاده از خدمات اسباب کشی استادکار چیست؟

    در صورتی که نسبت به دریافت خدمات از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت استادکار اقدام کنید، چند سود بزرگ عایدتان می‌شود. اول اینکه لطف بزرگی در حق خودتان کردید و دیگر وقت و انرژی خود را برای دسترسی به افراد استادکار صرف نکرده‌اید. دوم اینکه در کم‌ترین زمان ممکن و به ساده‌ترین و امروزی‌ترین روش به رفع نیازهای ضروری خود پرداخته‌اید. سوم اینکه با هزینه‌های شفاف و مقرون به صرفه روبرو هستید.

    با استادکار شما می‌توانید یک حمل و نقل و اسباب کشی، حمل بار جزئی و بسته بندی حرفه‌ای را تجربه کنید در حالی که آسوده‌خاطر در حال نظارت هستید و کم‌ترین هیجان و فشاری را تحمل می‌کنید. افرادی متخصص به بسته بندی بار شما می‌پردازند و از تمامی اصول و فن‌های لازم برای آسیب ندیدن اثاثیه و بسته‌بندی بهره می‌برند تا رضایت خاطر شما را فراهم کنند چراکه استادکار نظارت جدی بر حسن انجام کار این افراد دارد و به دنبال آرامش خاطر مشتریان و جلب رضایت آنان است.

    همچنین بعد از اینکه اسباب کشی تمام شد، برای وصل کردن وسایلی همچون نصب ماشین لباسشویی، نصب یخچال، نصب اجاق گاز و یا نظافت منزل می توانید مجدد از متخصص های استادکار کمک بگیرید تا یک جابجایی بدون دردسر داشته باشید و خیالتان از آماده شدن خانه راحت باشد. در واقع تمامی خدمات برقکاری ساختمان، جوشکاری و آهنگری، تاسیسات، تعمیرات و هر خدمتی که مربوط به خانه و ساختمان است را می توانید با کمک اپلیکیشن استادکار انجام دهید.

     

    در شرایط کرونا چطور به استادکار اعتماد کنیم؟

    شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص، از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارایه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با ارایه آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

    شهروندان تهرانی و کرجی می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش، دریافت کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=120077

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم