• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

جشنواره کن در تاریخ اصلی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 86700
  • 17 اسفند 1398 - 6:58
جشنواره کن در تاریخ اصلی برگزار می‌شود

پول بانک: مسئولان جشنواره فیلم کن با پایان دادن به گمانه‌زنی‌ها درباره تغغیر زمان برگزاری این جشنواره، اعلام کردند این رویداد سینمایی و بازار فیلم کن بدون تغییر و در تاریخ مقرر برگزار می‌شود. به گزارش اسکرین، در پی شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، زمزمه‌های فراوانی درباره احتمال تغییر […]

  • پول بانک: مسئولان جشنواره فیلم کن با پایان دادن به گمانه‌زنی‌ها درباره تغغیر زمان برگزاری این جشنواره، اعلام کردند این رویداد سینمایی و بازار فیلم کن بدون تغییر و در تاریخ مقرر برگزار می‌شود.

    به گزارش اسکرین، در پی شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه، زمزمه‌های فراوانی درباره احتمال تغییر در تاریخ برگزاری هفتاد و سومین دوره این جشنواره سینمایی مطرح شده بود اما امروز سخنگوی کن به صورت رسمی اعلام کرد تغییری در تاریخ برگزاری جشنواره و بازار فیلم کن ایجاد نخواهد شد و در حال حاضر فرآیند انتخاب فیلم‌ها طبق روال معمول در حال انجام است.

    هفتاد و سومین جشنواره فیلم کن از تاریخ ۱۲ تا ۲۳ می (۲۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد) در فرانسه برگزار می‌شود.

    دولت فرانسه اعلام کرده در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هرگونه تجمع بیش از پنج هزار نفر در محیط‌های سربسته ممنوع است اما مسئولان کن معتقدند این محدویت شامل جشنواره و بازار فیلم کن نمی‌شود چراکه بزرگترین سالن نمایش کاخ جشنواره ۲۳۰۰ نفر گنجایش دارد و در بازار فیلم نیز همزمان این جمعیت حضور نخواهند داشت.

    تا روز پنجشنبه ۲۸۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه گزارش شده که جان چهار نفر را نیز گرفته است.

    پیش از این MipTV که بازار محصولات تلویزیونی کن است و همچنین سومین دوره جشنواره سریال‌های تلویزیونی (CannesSeries) به سبب شیوع ویروس کرونا، تاریخ برگزاری خود را به زمان دیگری در آینده موکول کردند.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=86700

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم