• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

تولید 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی با مشارکت بنیاد برکت

  • کد خبر : 84763
  • 11 اسفند 1398 - 15:17
تولید 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی با مشارکت بنیاد برکت

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۶۰ هزار لباس ایزوله بیمارستانی مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض ویروس کرونا را تولید می‌کند. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت با اعلام این خبر افزود: با توجه به بروز و شیوع ویروس کرونا در کشور، در مدت یک‌ماه 60 هزار دست لباس ایزوله کادر پزشکی بیمارستانی را برای پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند تولید می‌کنیم.
مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: این لباس‌های لمینیت شده مخصوص پرستاران و پزشکان به صورت روزانه در تعداد 2 تا 4 هزار دست تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهند گرفت.
وی تاکید کرد: لباس‌های مذکور با تکنولوژی روز به کار رفته، مانع نفوذ ویروس و ابتلای پرستاران و پزشکان به کرونا می‌شوند.
مدنی با اشاره به توجه ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مقوله سلامت و بهداشت عمومی تصریح کرد: بنیاد برکت نیز در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد، علاوه بر فعالیت‌های مستمر عمرانی و زیربنایی در حوزه سلامت از جمله ساخت و تکمیل بیمارستان، خانه سلامت، مراکز درمانی و خانه بهداشت تمام ت..

  • بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ۶۰ هزار لباس ایزوله بیمارستانی مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض ویروس کرونا را تولید می‌کند.

    تولید 60 هزار لباس ایزوله بیمارستانی با مشارکت بنیاد برکت – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت با اعلام این خبر افزود: با توجه به بروز و شیوع ویروس کرونا در کشور، در مدت یک‌ماه 60 هزار دست لباس ایزوله کادر پزشکی بیمارستانی را برای پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند تولید می‌کنیم.
    مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: این لباس‌های لمینیت شده مخصوص پرستاران و پزشکان به صورت روزانه در تعداد 2 تا 4 هزار دست تولید و در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهند گرفت.
    وی تاکید کرد: لباس‌های مذکور با تکنولوژی روز به کار رفته، مانع نفوذ ویروس و ابتلای پرستاران و پزشکان به کرونا می‌شوند.
    مدنی با اشاره به توجه ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مقوله سلامت و بهداشت عمومی تصریح کرد: بنیاد برکت نیز در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد، علاوه بر فعالیت‌های مستمر عمرانی و زیربنایی در حوزه سلامت از جمله ساخت و تکمیل بیمارستان، خانه سلامت، مراکز درمانی و خانه بهداشت تمام توان و امکانات خود را برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مبتلایان به کار گرفته و بسیج کرده است.
    مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: در همین راستا، بنیاد با تامین و پرداخت سرمایه در گردش شرکت الداد مهر کردستان به عنوان یکی از شرکای اقتصادی خود، تولید 60 هزار دست لباس ایزوله کادر پزشکی بیمارستانی را به مدت یک‌ماه در دستور کار خود قرار داده است.
    وی توضیح داد: این شرکت که در شهر سنندج واقع شده، در زمینه تولید لباس‌های بیمارستانی مخصوص اتاق عمل و ایزولاسیون پزشکی فعالیت دارد و در حال حاضر در دو شیفت کاری در حال تولید لباس مخصوص پرستاران و پزشکان در معرض ویروس کرونا است.
    مدنی گفت: شرکت مشارکتی بنیاد برکت پس از عید نوروز نیز اقدام به تولید ماسک ضدویروس با روکش نانو خواهد کرد.
    مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد از سال 1393 اقدام به سرمایه‌گذاری و مشارکت اقتصادی با این شرکت کرده که باعث اشتغا‌ل‌زایی برای 100 نفر شده است.
    وی با تاکید بر این‌که مدل اشتغال‌زایی بنگاه‌محور یکی از روش‌های بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم است، گفت: در این مدل، محرومیت‌زدایی و ایجاد فرصت‌های کسب و کار از طریق مشارکت و توانمندسازی بنگاه‌های اقتصادی دنبال می‌شود.
    مدنی در پایان یادآور شد: بنیاد برکت در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر پرهیز از تصدی‌گری، پس از به ثبات رسیدن و سودهی بنگاه‌های اقتصادی مشارکتی، از آن‌ها خارج شده و سهام خود را به بخش خصوصی واگذار می‌کند.
    وی افزود: بر این اساس، بنیاد تا به امروز از مجموع 350 شرکتی که با آن‌ها مشارکت داشته، از 250 شرکت خارج شده و سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=84763

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم