• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

تصاویر مراسم افتتاح نمایشگاه پنجمین دوره جشنواره «نورنگار» – گزارش اول

  • کد خبر : 18288
  • 14 دی 1397 - 14:08
تصاویر مراسم افتتاح نمایشگاه پنجمین دوره جشنواره «نورنگار» – گزارش اول

پول بانک: مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره «نورنگار»، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ دی ماه 97، با حضور محمد فروغی مدیرعامل موسسه «نورنگار»، مسعود افشانی دبیر جشنواره، داریوش محمدخانی مشاور هنری جشنواره، مسعود زنده روح کرمانی داور جشنواره، سایر داوران این رویداد هنری٬ اساتید عرصه عکاسی و جمعی از اصحاب رسانه، در محل فرهنگستان هنر برگزار گردید.

  • پول بانک: مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره «نورنگار»، بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ دی ماه 97، با حضور محمد فروغی مدیرعامل موسسه «نورنگار»، مسعود افشانی دبیر جشنواره، داریوش محمدخانی مشاور هنری جشنواره، مسعود زنده روح کرمانی داور جشنواره، سایر داوران این رویداد هنری٬ اساتید عرصه عکاسی و جمعی از اصحاب رسانه، در محل فرهنگستان هنر برگزار گردید.

    محمد فروغی مدیرعامل موسسه «نورنگار» در مراسم اختتامیه جشنواره گفت: ما در این جشنواره در حال نشان دادن ایران هستیم. متاسفانه موج منفی در کل ایران زیاد می شود و ما هم به آن دامن می زنیم. ولی ما در جشنواره «نورنگار» سعی می کنیم بگوییم ایران زیبا است و ما وطنمان را دوست داریم.

    صادق میری، مسعود زنده روح کرمانی، سعید محمودی ازناوه، نادر داوودی و افشین شاهرودی داوران این جشنواره بودند.

    در پایان مراسم٬ اسامی برندگان اعلام شد که در بخش اصلی محمد قدمعلی، جمشید فرجوند فردا و شهرام فرزین سرشت و در بخش جنبی مرتضی صالحی، مهدی سعادت و امین بذرافشان جوایز این دوره از جشنواره را از آن خود کردند.

    بنا به این گزارش، پنجمین جشنواره عکس نورنگار، به دبیری مسعود افشانی کار خود را از مرداد ماه سالجاری با انتشار فراخوان آغاز کرد و ارسال آثار به این جشنواره تا آذر ماه ادامه داشت. در ادامه با ارسال ۲۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره، کار داوری توسط افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی، نادر داودی، صادق میری و سعید محمودی ازناوه آغاز شد و در دی ماه به پایان رسید. طی مرحله داوری ۶۰ تک عکس و هفت مجموعه عکس به بخش مسابقه راه یافتند که برگزیدگان از بین صاحبان این آثار خواهد بود. همچنین تمامی این آثار در کتاب دوره پنجم نیز به چاپ رسیده است.

    گفتنی است٬ پس از پایان مراسم اختتامیه، نمایشگاه آثار برگزیدگان این دوره از جشنواره٬ با حضور شرکت کنندگان حاضر در مراسم٬ در گالری خیال شرقی موسسه صبا افتتاح شد. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا روز سه شنبه ۱۸ دی ماه سالجاری٬ به این گاری مراجعه نمایند.

    تصاویر افتتاح نمایشگاه

    منبع: گالری آنلاین

    انتشار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=18288

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم