• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

ترامپ: امسال «عید پاک» خیلی متفاوت است

  • کد خبر : 99651
  • 25 فروردین 1399 - 10:47
ترامپ: امسال «عید پاک» خیلی متفاوت است

دونالد ترامپ، ضمن تبریک عید پاک به مسیحیان سراسر آمریکا، گفت: «برای مسیحیان سراسر آمریکا این یک هفته مقدس است. ما رستاخیز عیسی مسیح را گرامی می‌داریم، اما این عید پاک با سال‌های پیش خیلی متفاوت است، چرا که ما در خیلی از نقاط به طور فیزیکی از کلیساهای خود جدا شده‌ایم. ما نمی‌توانیم آن طور که دوست داریم در کنار یکدیگر بنشینیم، اما خیلی زود دوباره خواهیم توانست. ما مجبور به این جدایی هستیم تا آن که بتوانیم از شر این آفت خلاص شویم. کشور ما را آفتی فرا گرفته است که شبیه به آن را هیچ کس پیش از این ندیده بود.»
رییس جمهوری آمریکا ضمن امیدواری به پایان رسیدن شیوع کرونا، گفت:«ما در این نبرد و در این جنگ پیروز خواهیم شد. ما دوباره در کنار یکدیگر به کلیساها باز خواهیم گشت و جشن خواهیم گرفت و خانواده‌هایمان دور هم جمع خواهند شد. موهبت‌های زیادی داریم که باید به خاطر آنها شکرگزار باشیم. عید پاک بر همه شما مبارک.» دونالد ترامپ همزمان در توییتی دیگر به فرمانداران ایالت‌های مختلف آمریکا آماده باش داد و نوشت: «فرمانداران، برنامه‌ها و دستگاه‌های آزمایش خود را کامل کنید. آماده باشید، اتفاقات بزرگی در راه ..

  • دونالد ترامپ، ضمن تبریک عید پاک به مسیحیان سراسر آمریکا، گفت: «برای مسیحیان سراسر آمریکا این یک هفته مقدس است. ما رستاخیز عیسی مسیح را گرامی می‌داریم، اما این عید پاک با سال‌های پیش خیلی متفاوت است، چرا که ما در خیلی از نقاط به طور فیزیکی از کلیساهای خود جدا شده‌ایم. ما نمی‌توانیم آن طور که دوست داریم در کنار یکدیگر بنشینیم، اما خیلی زود دوباره خواهیم توانست. ما مجبور به این جدایی هستیم تا آن که بتوانیم از شر این آفت خلاص شویم. کشور ما را آفتی فرا گرفته است که شبیه به آن را هیچ کس پیش از این ندیده بود.»
    رییس جمهوری آمریکا ضمن امیدواری به پایان رسیدن شیوع کرونا، گفت:«ما در این نبرد و در این جنگ پیروز خواهیم شد. ما دوباره در کنار یکدیگر به کلیساها باز خواهیم گشت و جشن خواهیم گرفت و خانواده‌هایمان دور هم جمع خواهند شد. موهبت‌های زیادی داریم که باید به خاطر آنها شکرگزار باشیم. عید پاک بر همه شما مبارک.» دونالد ترامپ همزمان در توییتی دیگر به فرمانداران ایالت‌های مختلف آمریکا آماده باش داد و نوشت: «فرمانداران، برنامه‌ها و دستگاه‌های آزمایش خود را کامل کنید. آماده باشید، اتفاقات بزرگی در راه است. بهانه‌ای نیست.» او خطاب به فرماندارن گفت که «دولت فدرال برای کمک اینجاست. ما بیش از هر کشوری در جهان آزمایش [کرونا] انجام می‌دهیم. البته ماسک هم بزنید.» رییس جمهوری آمریکا به صراحت درباره آماده‌ باش مورد اشاره خود سخن نگفت، اما او پیشتر از تصمیم بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی در دوره شیوع کرونا به عنوان یکی از بزرگترین تصمیم‌های زندگی خود یاد کرده و گفته بود که به زودی در این باره تصمیم خواهد گرفت.
    عید پاک امسال برای مسیحیان سراسر دنیا متفاوت برگزار شد و بسیاری از مسیحیان ایالات متحده نیز برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت مجازی با کلیساها در تماس بودند و مراسم عید پاک را برگزار کردند. همزمان با عید پاک شمار بیماران کووید ۱۹ که ناشی از ویروس کروناست در آمریکا از مرز ۲۲ هزار نفر گذشت و نزدیک به ۵۵۵ هزار نفر نیز در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. منبع : بهار نیوز  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=99651

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم