• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

تحقق «جهش تولید» با اجرای نوردگرم2 در فولاد مبارکه

  • کد خبر : 95151
  • 09 فروردین 1399 - 14:20

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در یادداشتی برنامه سال ۹۹ را ترسیم کرد و در آن اجرای طرح نورد گرم۲ را در راستای تحقق «جهش تولید» دانست. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید رضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در یادداشتی ابتدا با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب درباره جهش تولید که برگرفته از ابعاد قدرت و قوت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، علمی است، گفت: عملکرد سال 98 شرکت در تحقق شعار رونق تولید و برنامه‌های سال جدید در “جهش تولید” است.
وی افزود: گروه فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های تخت خاورمیانه و منطقه MENA، با وجود تمام سختی‌ها و تحریم‌ها، سال گذشته را توانست با گام‌های استوار پشت‌سر نهاده و سال جدید را نیز با قوت هرچه تمام‌تر در راستای منویات مقام معظم رهبری با ثبت رکوردهای تولید آغاز کند.
به‌گفته عظیمیان، در سال گذشته گروه فولاد مبارکه در تولید، فروش و سودآوری، هم‌راستا با شعار سال 98 و «رونق تولید» اقدام‌های مؤثری را انجام داد که نتیجه آن دستیابی به تولید بیش از 6 میلیون و 453 هزار تن کلاف گرم و فروش 7 میلیون و 580 هزار تن محصول به‌ارزش 391 هز..

  • مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در یادداشتی برنامه سال ۹۹ را ترسیم کرد و در آن اجرای طرح نورد گرم۲ را در راستای تحقق «جهش تولید» دانست.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید رضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در یادداشتی ابتدا با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب درباره جهش تولید که برگرفته از ابعاد قدرت و قوت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، علمی است، گفت: عملکرد سال 98 شرکت در تحقق شعار رونق تولید و برنامه‌های سال جدید در "جهش تولید" است.

    وی افزود: گروه فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های تخت خاورمیانه و منطقه MENA، با وجود تمام سختی‌ها و تحریم‌ها، سال گذشته را توانست با گام‌های استوار پشت‌سر نهاده و سال جدید را نیز با قوت هرچه تمام‌تر در راستای منویات مقام معظم رهبری با ثبت رکوردهای تولید آغاز کند.

    به‌گفته عظیمیان، در سال گذشته گروه فولاد مبارکه در تولید، فروش و سودآوری، هم‌راستا با شعار سال 98 و «رونق تولید» اقدام‌های مؤثری را انجام داد که نتیجه آن دستیابی به تولید بیش از 6 میلیون و 453 هزار تن کلاف گرم و فروش 7 میلیون و 580 هزار تن محصول به‌ارزش 391 هزار میلیارد ریال بود.

    وی معتقد است: این ثمره ارزشمند در سایه کوشش همه کارکنان این مجتمع عظیم و در سایه همدلی یکدیگر رقم خورد.

    مدیرعامل فولاد مبارکه درباره برنامه‌های امسال نیز تأکید کرد: در سال جاری نیز مصمم هستیم تا با انجام تکمیل طرح شهید خرازی (نورد گرم2) در شرکت فولاد مبارکه، توسعه فولاد هرمزگان، بهره‌برداری از فولاد سنگان و فولاد سفیددشت، ظرفیت‌های جدیدی را به توان تولیدی کشور اضافه کنیم تا علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل، معضلات صنایع پایین‌دست مرتفع شود.

    وی یادآور شد: فولاد مبارکه همراه با نهضت ساخت داخل و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات استراتژیک، توانسته نویدبخش «رنسانس بومی‌سازی» ایران اسلامی باشد، اقدامی که به‌یقین تقویت بنیه اقتصادی کشور و قطع وابستگی را به‌همراه دارد.

    به‌گفته عظیمیان، اگرچه شرکت فولاد مبارکه به‌صورت مستقیم تحت فشار تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته است، اما تمامی سختی‌های پیشِ‌رو با هدف عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و اراده آهنین رزمندگان خط مقدم جبهه صنعت از بین خواهد رفت. آنچه که تاکنون با برنامه‌ریزی، تلاش و کوشش تمام مردان فولادی رقم خورده نیز جز این نبوده و نیست.

    وی اظهار داشت: تکمیل زنجیره فولاد، بومی‌سازی، افزایش کمی و کیفی تولید، بالابردن بهره‌وری، توسعه پایدار و توجه به سودآوری مستمر، رویکرد گروه فولاد مبارکه در سال 99 ــ همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری ــ است که عزم و اراده تمامی کارکنان این مجتمع صنعتی نیز بر این رویکرد اهتمام ویژه دارد.

    انتهای پیام/+

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=95151

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم