• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

تاکید پست بانک ایران بر تأمین مالی بخش‌های مولد اقتصاد برای جهش تولید

  • کد خبر : 93700
  • 05 فروردین 1399 - 12:56

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: تأمین مالی بخش‌های مولد اقتصاد در راستای جهش تولید از اولویت‌های این بانک است. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل پست بانک ایران، در اولین روز کاری سال 1399با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اعلام کرد: تأمین مالی بخش‌های مولد و اشتغال‌زای اقتصاد ملی درراستای جهش تولید، مهمترین اولویت این بانک درسال جاری است و تلاش می‌کنیم نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا نماییم.
بهزاد شیری تصریح کرد: با توجه به نامگذاری هوشمندانه‌ی سال 1399 ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “جهش تولید”، قطعاً نظام بانکی کشور با تمام وجود برای کمک به تولید و جهش آن، گام برخواهند داشت و این مهم از ابتدای آغاز دوران مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور به خوبی نشان داده شد.
وی تأکید کرد: پست بانک ایران نیز با تمام توان و ظرفیت‌های خود آماده تأمین مالی و ارایه خدمات به بخش‌های تولیدی و زیربنایی کشور به ویژه حوزه‌های فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان، کشاورزی، آب و خاک، صنایع متوسط و کوچک، صنایع دستی و گردشگری، انرژی‌های نوین و دیگر بخش‌های مولد است.
مدیرعامل پست ب..

  • مدیرعامل پست بانک ایران گفت: تأمین مالی بخش‌های مولد اقتصاد در راستای جهش تولید از اولویت‌های این بانک است.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل پست بانک ایران، در اولین روز کاری سال 1399با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه اعلام کرد: تأمین مالی بخش‌های مولد و اشتغال‌زای اقتصاد ملی درراستای جهش تولید، مهمترین اولویت این بانک درسال جاری است و تلاش می‌کنیم نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا نماییم.

    بهزاد شیری تصریح کرد: با توجه به نامگذاری هوشمندانه‌ی سال 1399 ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید"، قطعاً نظام بانکی کشور با تمام وجود برای کمک به تولید و جهش آن، گام برخواهند داشت و این مهم از ابتدای آغاز دوران مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور به خوبی نشان داده شد.

    وی تأکید کرد: پست بانک ایران نیز با تمام توان و ظرفیت‌های خود آماده تأمین مالی و ارایه خدمات به بخش‌های تولیدی و زیربنایی کشور به ویژه حوزه‌های فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین و دانش بنیان، کشاورزی، آب و خاک، صنایع متوسط و کوچک، صنایع دستی و گردشگری، انرژی‌های نوین و دیگر بخش‌های مولد است.

    مدیرعامل پست بانک ایران افزود: یکی از اولویت‌های این بانک همواره کمک به بهبود "فضای کسب و کارها" است که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات نوروزی خود به آن اشاره داشتند و خوشبختانه در این بخش با توجه به مأموریت بانک به عنوان بانک توسعه‌ای تخصصی حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) و روستایی کشور، حمایت‌ جدی از تأمین مالی کسب و کارهای نوین نظیر؛ استارت آپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و ابتکارات خلاقانه انجام شده و در حوزه‌های روستایی نیز با تخصیص اعتبارات لازم به کسب و کارهای متوسط و خرد توانستیم برای بیش از 56 هزار نفر اشتغال پایدارایجاد کنیم.

    شیری خاطرنشان کرد: برنامه‌ی اهداف سپرده‌ای بانک برای سال 1399 تهیه و ابلاغ گردیده است، به‌طوری‌که در این برنامه به جذب منابع ارزان قیمت و مدیریت مطالبات غیرجاری توجه ویژه ای شده تا با جذب منابع کم هزینه و وصول مطالبات و تخصیص آن به حوزه‌ی اشتغال زا و مولد بتوانیم در جهش تولید سهم قابل قبولی داشته باشیم.

    وی با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و تولیدکشور و محدودیت‌های موجود در این حوزه‌‌، مدیریت بهینه‌ی منابع مالی و امکانات و تخصیص آن به تولید و اشتغال را امری لازم و ضروری دانست و افزود: درهمین راستا بانک‌ها نیز با تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش بخش‌های مهم تولیدی و زیرساختی کشور اعم از؛ فناوری اطلاعات، صنایع، معادن، کشاورزی، خدمات و… تلاش می‌کنند نقش مؤثری ایفا نمایند.

    شیری درپایان اعلام کرد: پست بانک ایران همه‌ی توان و ظرفیت خود را درسال جاری به کار خواهد بست تا با تخصیص منابع به بخش‌های مولد و اشتغال‌زای کشور، بیش از پیش در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پشتیبانی از جهش تولید، سهیم باشد.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=93700

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم