• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

برگزاری گردهمائی روسای شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

  • کد خبر : 3542
  • 04 دی 1396 - 23:07
برگزاری گردهمائی روسای شعب استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین

پول بانک: گردهمایی روسای شعب استانهای خراسان رضوی و شمالی با حضور معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استانها، مدیر و روسای شعب و واحدهای ستادی استان های خراسان رضوی و شمالی بانک ایران زمین برگزار شد.

  • به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این گردهمایی محمد رضا ادبی معاون عملیات بانکی با اشاره به سرمایه انسانی بانک گفت: افتخار بانک ایران زمین به داشتن کارکنان متعهد است که هدفشان اعتلای نام کشورمان ایران زمین است، پس انتظار میرود با ارق، تعلق سازمانی، وجدان کاری و مسئولیت پذیری بیشتر موجبات شکوفایی روز افزون اقتصاد کشور را فراهم آوریم.
    در ادامه علی اکبر ریحانی مدیر شعب استان های خراسان رضوی و شمالی با اشاره به لزوم همسو سازی اهداف شخصی با اهداف سازمانی گفت: اصولی که به عنوان اصلی ترین هدف بانک در چهارچوب پایبندی به منشور اخلاقیمان و در ساختار اهداف کلان سازمانی مطرح می‌شود، در واقع همان سودآوری برای تمامی ذینفعان بانک است که این امر از طریق فروش موثر محصولات و خدمات بانک توسط کارکنان توانمند و کوشای بانک میسر است.
    مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانها با تأکید بر جذب سپرده های خرد در شعب به دلیل پایین بودن ریسک خروج آن از بانک، از روسای شعب خواست تا با سعی در شکوفایی ظرفیت های نهفته پرسنل و بکارگیری آن در راستای کنترل منابع مالی شعب نسبت به برنامه ریزی جهت مدیریت سپرده ها اقدام کنند.
    در ادامه، جلسه پرسش و پاسخی به منظور پاسخ به سوالات و رفع ابهامات روسای شعب و مسئولین دوایر ستادی استان برگزار و در پایان به رسم تقدیر و تشکر از تلاش های برخی شعب و پرسنل لوح تقدیر تقدیم شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3542

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم