• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

با ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی HUAWEI P smart 2019 آشنا شوید

  • کد خبر : 23616
  • 17 اردیبهشت 1398 - 1:17
با ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی HUAWEI P smart 2019 آشنا شوید

پول بانک: کاربران امروزی گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه جوانان و نوجوانان، دائم موبایل‌ به دست‌ هستند و با آن عکس می‌گیرند، پیام می‌فرستند، بازی می‌کنند، ویدئو می‌بینند و در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخند. کاربران دوست دارند همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشند و گوشی هوشمندشان بتواند بدون وقفه و مشکل کار کند. Huawei P smart 2019 نمایشگر […]

  • پول بانک: کاربران امروزی گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه جوانان و نوجوانان، دائم موبایل‌ به دست‌ هستند و با آن عکس می‌گیرند، پیام می‌فرستند، بازی می‌کنند، ویدئو می‌بینند و در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخند. کاربران دوست دارند همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشند و گوشی هوشمندشان بتواند بدون وقفه و مشکل کار کند.

    Huawei P smart 2019 نمایشگر ۶.۲۱ اینچی دارد که بریدگی قطره‌مانند دارد و از باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این گوشی از تراشه Kirin 710 استفاده می‌کند و نسخه سبک‌تری از سیستم‌عامل EMUI 9.0.1 روی آن نصب شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی استفاده از فناوری هوش مصنوعی در عکس‌برداری است. مجموعه این قابلیت‌ها می‌تواند خواسته‌های اساسی هر کاربری را به‌راحتی پاسخ بدهد.

    نمایشگر بهتر و بزرگ‌تر

    نسخه ۲۰۱۹ گوشی Huawei P smart در مقایسه با نسخه قبلی این سری، نمایشگری بزرگ‌تر و عریض‌تر دارد. قطر نمایشگر نسخه قبلی این گوشی ۵.۲۶ اینچ بود و اکنون قطر نمایشگر نسخه جدید، به ۶.۲۱ اینچ رسیده است. نسبت ابعاد نمایشگر Huawei P smart 2019 هم ۱۹.۵:۹ است و از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر بریدگی قطره‌مانند دارد و تراکم پیسکل آن هم به ۴۱۵ پیکسل در هر اینچ مربع می‌رسد. نمایشگر این گوشی تقریبا بدون حاشیه است و بریدگی قطره‌مانند آن که لنز دوربین سلفی گوشی را در خود جا داده، درست در وسط لبه بالایی نمایشگر قرار گرفته تا ضمن ایجاد ظاهری متقارن، حس‌وحالی مدرن به این گوشی بدهد.

    از آن‌جا که بخش زیادی از قسمت جلویی گوشی Huawei P smart 2019 به نمایشگر اختصاص داده شده، از طرفی دیگر کاربر هنگام تماشای ویدئو تجربه فراگیرتری احساس خواهد کرد و فضای بیشتری هم برای حالت تقسیم صفحه و انجام چند کار هم‌زمان وجود دارد.

    نمایشگر این گوشی می‌تواند گزینه خوبی برای انجام بازی هم باشد. نمایشگر Huawei P smart 2019 می‌تواند ۸۵ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش بدهد و رنگ‌های شفاف و تمیزی به نمایش بگذارد تا این گوشی انتخابی مناسب برای تماشای فیلم و انجام بازی باشد.

    حالت سازگار با چشم

    پژوهش‌های دانشگاهی نشان می‌دهد که نور آبی در طولانی‌مدت می‌تواند برای چشمان انسان زیان‌آور باشد. از آن‌جا که کاربران زمان زیادی را در معرض نمایشگرها می‌گذرانند، بسیاری از کاربران با خطر خستگی چشم مواجه هستند. هوآوی به منظور ترویج سبک زندگی سالم‌تر، حالتی به نام Eye Comfort Mode را توسعه داده که از طرف موسسه آلمانی TÜV Rheinland هم مورد تایید قرار گرفته است. این حالت می‌تواند نور آبی نمایشگر را فیلتر کند و از خستگی چشمان کاربر کم کند.

    سیستم دوربین دوگانه

    نسخه ۲۰۱۷ گوشی Huawei P smart به دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین سلفی قدرتمند در قسمت جلو مجهز بود. در نسخه جدید این گوشی، دوربین‌های قدرتمند نسخه قبلی به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده‌اند تا کاربر بتواند امکانات بیشتری برای ثبت عکس‌های باکیفیت داشته باشد. گوشی هوشمند Huawei P smart 2019 در قسمت پشت، دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیسلی دارد که دوربین اصلی آن از یک لنز 5 تکه (5p) استفاده می‌کند. همچنین ضریب اف لنز دوربین اصلی ۱.۸ (f/1.8) است و می‌تواند ضریب‌های ۰.۹۵ تا ۱۶ (f/0.95-16) را به‌صورت دیجیتال شبیه سازی کند. دوربین ۲ مگاپیکسلی هم می‌تواند عمق میدان را برای ایجاد جلوه بوکه بسنجد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم در قسمت جلوی این گوشی قرار گرفته که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا سلفی‌هایی زیباتر از همیشه ثبت کند.

    هوش مصنوعی و فیلم‌برداری بهتر

    دوربین‌های پشتی این گوشی از فناوری تشخیص صحنه بهره می‌برند که مبتنی بر هوش مصنوعی است. گوشی هوشمند Huawei P smart 2019 که برای تشخیص دست‌کم ۵۰۰ صحنه در ۲۲ مجموعه مختلف آموزش دیده، می‌تواند حالت عکس‌برداری را حتی پیش از عکس گرفتن، به‌صورت خودکار تنظیم کند. کافی است دوربین گوشی را به سمت سوژه مورد نظرتان بگیرید تا فناوری هوش مصنوعی تنظیمات دوربین را روی بهترین حالت قرار بدهد.

    عکاسی در شب

    هوآوی از زمان معرفی سری گوشی‌های Huawei P10، توانسته با قابلیت‌های عکاسی در شب پرچم‌داران خود، جهان را شگفت‌زده کند. حالت Super Night که با گوشی‌های Huawei P20 معرفی شد، به کاربران اجازه می‌داد که در شب یا در شرایط کم‌نور بدون استفاده از پایه، عکس‌هایی واضح و  با جزئیات بگیرند. این ویژگی اکنون به گوشی‌های Huawei P smart آمده است. این قابلیت که از طریق اپلیکیشن پیش‌فرض Camera در دسترس است، چندین عکس پی‌درپی و با فاصله زمانی بسیار کوتاه می‌گیرد و این عکس‌ها را طوری ترکیب می‌کند که حالت نوردهی طولانی عکس شبیه‌سازی شود.

    زیبایی طبیعی

    هوآوی ابزارهایی توسعه داده است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها جلوه‌ زیبایی طبیعی را به عکس‌های سلفی‌تان اضافه کنید. برای این کار کافی است بعد از باز کردن اپلیکیشن Camera، در قسمت پایین صفحه حالت Portrait Mode را پیدا و فعال کنید و سپس آیکون خندانکی که در قسمت پایین و سمت راست صفحه قرار گرفته را لمس کنید و با استفاده از لغزنده‌ای که ظاهر می‌شود، میزان جلوه زیبایی را کم یا زیاد کنید.

    همچنین در حالت پرتره جلوه‌ای هم به نام Portrait Lighting وجود دارد. عکاسی هنر نورپردازی است و نور همان چیزی است که عکس را خلق می‌کند.

    هماهنگی سخت‌افزار و نرم‌افزار

    هوآوی یکی از معدود گوشی‌سازانی است که تراشه‌هایی اختصاصی برای دستگاه‌های خود می‌سازد. این تراشه‌ها در کنار سیستم‌عامل اختصاصی EMUI، به هوآوی این توانایی را داده که بهینه‌سازی عمیقی بین سخت‌افزار و نرم‌افزار ایجاد کند. گوشی هوشمند Huawei P smart 2019 از نسخه سبکی از سیستم‌عامل EMUI 9.0.1 استفاده می‌کند. این سیستم‌عامل توانسته با هماهنگ‌سازی پلتفرم اندروید با سخت‌افزار هوآوی، بهترین عملکرد را برای گوشی‌های هوشمند هوآوی به ارمغان بیاورد.

    سیستم‌عامل EMUI 9.0.1 از یادگیری ماشینی بهره می‌برد تا رفتارهای کاربران را تحلیل کند. به این ترتیب، این سیستم‌عامل می‌تواند به مرور زمان با کنش‌های کاربران هماهنگی بیشتری پیدا کند و با حدس زدن حرکات بعدی کاربران، بهترین و روان‌ترین عملکرد را ارائه دهد.

    پردازشگر  تصویر توربو

    آخرین گوشی از سری Huawei P smart به فناوری پردازش تصویر GPU Turbo شرکت هوآوی مجهز شده است. این راه‌حل قدرتمند و هوشمندانه می‌تواند سخت‌افزار گوشی را در لحظه بهینه‌سازی کند تا قدرت سخت‌افزاری زمانی به کار گرفته شود که به آن نیاز است. در گوشی Huawei P smart 2019، فناوری خلاقانه پردازش تصویر هوآوی مصرف انرژی GPU را دو برابر بهینه‌تر می‌کند و عملکرد GPU را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد.

    همچنین این گوشی هوشمند از تراشه Kirin 710 استفاده می‌کند. این تراشه که با فناوری ساخت ۱۲ نانومتری تولید شده، تراشه‌ای هشت‌هسته‌ای است که سرعت ساعت آن حداکثر به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

    بهینه‌سازی سیستم فایل عمیق F2FS 2.0

    به منظور ارائه بهترین تجربه کاربری، هوآی در سیستم فایل F2FS 2.0 از قابلیت بهینه‌سازی عمیق بهره گرفته است که نحوه ذخیره‌سازی و فراخوانی فایل‌ها در گوشی هوشمند Huawei P smart 2019 را کنترل می‌کند. علاوه‌براین این دستگاه برای فایل‌های فقط‌خواندنی از سیستم فایل EFORS استفاده می‌کند تا عملکرد گوشی افزایش پیدا کند.

    باز شدن قفل آسان

    دوربین جلویی گوشی از قابلیت Face Unlock 2.0 پشتیبانی می‌کند و باعث می‌شود از طریق دوربین سلفی به‌سرعت چهره کاربر تشخیص بدهد و قفل گوشی را باز کند. در قسمت پشت گوشی هم می‌توانید حسگر اثر انگشت را ببینید که از قابلیت Fingerprint Recognition 4.0 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این حسگر می‌توانید قفل گوشی را ظرف ۰.۳ ثانیه باز کنید.

    ظرفیت باتری بالا

    گوشی هوشمند Huawei P smart 2019 از باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. به ادعای هوآوی، باتری این گوشی می‌تواند تا ۱۰ ساعت برای وب‌گردی از طریق اینترنت 4G دوام بیاورد. دوام باتری این گوشی در حالت پخش ویدئو، ۱۸ساعت و در حالت پخش موسیقی ۹۶ ساعت است.

    چند ارتباط بلوتوث هم‌زمان

    گوشی هوشمند Huawei P smart 2019 از دو اتصال بلوتوث هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. این قابلیت برای موقعیت‌های بسیار متنوعی کاربرد دارد. مثلا ممکن است بخواهید گوشی‌تان را از یک طرف به ساعت هوشمندتان وصل کنید و از سوی دیگر به اسپیکر داخلی اتومبیل. در این حالت دیگر لازم نیست یکی از اتصال‌ها را قطع کنید.

    جدول مشخصات

    ۱۵۵.۲ میلیمتر در ۷۳.۴ میلیمتر در ۷.۹۵ میلیمتر

    ابعاد

    تقریبا ۱۶۰ گرم

    وزن

    ۶.۲۱ اینچ از نوع FHD + بریدگی قطره‌مانند با نسبت ابعاد ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰

    نمایشگر

    Kirin 710 هشت‌هسته‌ای با حداکثر سرعت ساعت ۲.۲ گیگاهرتز

    تراشه

    ۳ گیگابایت

    حافظه رم

    حداکثر ۶۴ گیگابایت

    حافظه داخلی

    EMUI 9.0.1 Lite

    سیستم‌عامل

    دوربین پشت: ۱۳ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل

    دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسل

    دوربین

    LTE Cat 6

    Bluetooth 4.2

    802.11 b/g/n 2.4GHz

    Dual SIM

    HUAWEI Share 2.0

    اتصال‌ها

    میکرویواس‌بی

    ورودی و خروجی

    Bluetooth, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Hotspot

    حسگرها

    ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعت

    ظرفیت باتری

    ۵ ولت/ ۲ آمپر

    شارژ

    مشکی و آبی

    رنگ

    انتشار خبر: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=23616

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم