• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

الزامات تحقق جهش تولید/ غضنفری: باید از دانش روز استفاده و با رانت برخورد کنیم

  • کد خبر : 93274
  • 04 فروردین 1399 - 12:36

وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت گفت: در صورتی می توانیم به جهش تولید دست یابیم که از دانش روز استفاده کنیم، کار تیمی انجام دهیم، فضای کسب و کار را به معنای واقعی بهبود دهیم ، با فساد و رانت خواری در این حوزه مبارزه کنیم و با مردم صادق باشیم . – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی غضنفری، در مصاحبه با رادیو با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید » خاطرنشان کرد: برای تحقق این شعار لازم است قدم های جدی از سوی بخش های خصوصی و دولتی که در امر تولید فعالیت می کنند ،برداشته شود و هماهنگی‌های بیشتری بین مجلس ، دولت و قوه قضائیه در این زمینه شکل بگیرد .
این استاد دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اهمیت رفع موانع تولید گفت: موانع تولید در سیستم اداری کشور زیاد هست چون تولید یک امر در حرکت است.
غضنفری با بیان اینکه باید مشوق های هدفمندتر و دقیق تری به حوزه تولید اختصاص داده شود ،خاطرنشان کرد : برخی دولت ها با نامگذاری سالها در حد شعار برخورد می کنند و انتظار دارند با برگزاری چندین همایش و سخنرانی در این ارتباط از دل این مراسم ها اتفاقی رخ دهد در صورتی که..

  • وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت گفت: در صورتی می توانیم به جهش تولید دست یابیم که از دانش روز استفاده کنیم، کار تیمی انجام دهیم، فضای کسب و کار را به معنای واقعی بهبود دهیم ، با فساد و رانت خواری در این حوزه مبارزه کنیم و با مردم صادق باشیم .

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی غضنفری، در مصاحبه با رادیو با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید » خاطرنشان کرد: برای تحقق این شعار لازم است قدم های جدی از سوی بخش های خصوصی و دولتی که در امر تولید فعالیت می کنند ،برداشته شود و هماهنگی‌های بیشتری بین مجلس ، دولت و قوه قضائیه در این زمینه شکل بگیرد .
    این استاد دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اهمیت رفع موانع تولید گفت: موانع تولید در سیستم اداری کشور زیاد هست چون تولید یک امر در حرکت است.
    غضنفری با بیان اینکه باید مشوق های هدفمندتر و دقیق تری به حوزه تولید اختصاص داده شود ،خاطرنشان کرد : برخی دولت ها با نامگذاری سالها در حد شعار برخورد می کنند و انتظار دارند با برگزاری چندین همایش و سخنرانی در این ارتباط از دل این مراسم ها اتفاقی رخ دهد در صورتی که این یک تفکر باطل است.
    وزیر پیشین صنعت معدن و تجارت همچنین با بیان اینکه تولید حاصل زحمت، فکر کردن و تمرکز است، تصریح کرد: کشورهایی در حوزه تولید موفق شده اند که تمام نظام سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آنها بر تولید تمرکز داشته است.
    این استاد دانشگاه با بیان اینکه مجموعه عواملی به صورت زنجیره وار در امر تولید موثر هستند که در این زمینه می توان به موضوع فضای کسب و کار، اختصاص تسهیلات و.. اشاره کرد، ادامه داد: هر کس بخواهد از این نمد، کلاهی برای خود بدوزد یعنی وام برای تولید بگیرد ولی پس ندهد، ارزش افزوده ایجاد نکند ، تولیدات بی کیفیت به مردم ارائه دهد و یا نیروی انسانی آموزش ندیده استفاده کند ،رفتار چاپلوسانه در برابر مقامات دولتی داشته و به آنها باج مقامی بدهد در آن صورت در امر تولید دست به موفقیتی پیدا نمی کنیم.
    غضنفری خاطرنشان کرد: در صورتی می توانیم موفق باشیم که در امر تولید از دانش روز استفاده کنیم، کار تیمی انجام دهیم، فضای کسب و کار را به معنای واقعی بهبود دهیم ، با فساد و رانت خواری در این حوزه مبارزه کنیم و با مردم صادق باشیم .

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=93274

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم