• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان

  • کد خبر : 105140
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:59
اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان

اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان سومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مشتری محوری بانک ملی ایران برگزار و در آن راهکارهای شناسایی شده در حوزه‌ خدمت‌رسانی متناسب به مشتریان تشریح شد.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی، عباس شفیعی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر لزوم شناسایی تمام منابع داده ای و راه های ممکن برای پیشبرد اولین و اساسی ترین پروژه تعریف شده یعنی اعتباربخشی به داده های مشتریان، خاطر نشان کرد: واحدهای متولی باید در پیشبرد موضوع و ارائه گزارش به کمیته، اهتمام کامل داشته باشند.
هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز در این جلسه همسویی اقدامات ادارات کل با پروژه های تعریف شده در مضامین استراتژیک بانک را ضروری دانست.
کمیته مشتری محوری به منظور جاری سازی استراتژی های بانک در حوزه «مضمون استراتژیک مشتری محوری» و با هدف نظارت بر راهکارهای حوزه مشتری محوری ایجاد شده است.
اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایش..

  • اعتباربخشی به داده های مرتبط با مشتریان

    سومین جلسه کمیته مضمون استراتژیک مشتری محوری بانک ملی ایران برگزار و در آن راهکارهای شناسایی شده در حوزه‌ خدمت‌رسانی متناسب به مشتریان تشریح شد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی، عباس شفیعی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه با تاکید بر لزوم شناسایی تمام منابع داده ای و راه های ممکن برای پیشبرد اولین و اساسی ترین پروژه تعریف شده یعنی اعتباربخشی به داده های مشتریان، خاطر نشان کرد: واحدهای متولی باید در پیشبرد موضوع و ارائه گزارش به کمیته، اهتمام کامل داشته باشند.

    هادی سالارخیلی مدیر امور طرح و برنامه نیز در این جلسه همسویی اقدامات ادارات کل با پروژه های تعریف شده در مضامین استراتژیک بانک را ضروری دانست.

    کمیته مشتری محوری به منظور جاری سازی استراتژی های بانک در حوزه «مضمون استراتژیک مشتری محوری» و با هدف نظارت بر راهکارهای حوزه مشتری محوری ایجاد شده است.

    اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان و طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگی‌های مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=105140

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم