• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

اسنپ ‎فود سرویس جدید تلویزیون‏های سامسونگ/ فیلم ببینید، بازی کنید و غذا سفارش دهید

  • کد خبر : 21454
  • 23 اسفند 1397 - 10:32

پول بانک: وقتی برای خرید یک تلویزیون جدید به بازار می‎رویم اولین چیزی که به چشم‎مان می‏خورد اندازه صفحه و البته کیفیت تصویر است که بدون شک مهم‏ترین گزینه‏ها برای انتخاب تلویزیون هم محسوب می‏شوند. اما برترین برندهای تولیدکننده تلویزیون در عین پیشتازی در این بخش‎های اصلی، به فکر اضافه کردن خدمات جانبی به تلویزیون‎های […]

  • پول بانک: وقتی برای خرید یک تلویزیون جدید به بازار می‎رویم اولین چیزی که به چشم‎مان می‏خورد اندازه صفحه و البته کیفیت تصویر است که بدون شک مهم‏ترین گزینه‏ها برای انتخاب تلویزیون هم محسوب می‏شوند. اما برترین برندهای تولیدکننده تلویزیون در عین پیشتازی در این بخش‎های اصلی، به فکر اضافه کردن خدمات جانبی به تلویزیون‎های خود هستند که آنها را از جایگاه یک نمایشگر صرف خارج کرده و به هاب سرگرمی خانواده تبدیل می‏کند.

    بطور مثال شرکت سامسونگ در عین پیشتازی در حوزه کیفیت تصویر، زیبایی طراحی و اندازه صفحه نمایش، فعالیت‏ گسترده‎ای هم برای افزودن گزینه‏های دیگر کرده است تا کاربران بتوانند از قابلیت‎های هوشمند این تلویزیون‏ها بیشتری بهره را ببرند. موفقیت این فعالیت‎ها را می‎توان در فروشگاه اپلیکیشن‏های سامسونگ مشاهده کرد که انواع برنامه‎ها در حوزه‎های مختلف را در خود جای داده است.

    ورای یک صفحه نمایش

    هرچند تلویزیون بصورت سنتی مرکز جمع‎های خانوادگی و دوستانه بوده اما عملکرد آن صرفا به یک صفحه نمایش برای دیدن فیلم‎ها و برنامه‎های موردعلاقه افراد محدود می‏شد. اما اکنون و با گسترده شدن تنوع اپلیکیشن‏ها، تلویزیون هوشمند سامسونگ شما می‏تواند چیزی بیش از یک صفحه نمایش باشد.

    اگر سری به فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ بزنید، گزینه‏هایی مانند «حاضر جواب» به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده خانوادگی و یا اپلیکیشن «پیش بینی» برای بالا بردن هیجان مسابقات ورزشی را می‎توانید مشاهده کنید. همچنین اپلیکیشن آیو که ویترینی از صدها عنوان فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که در کنار این مجموعه برنامه‌های اختصاصی و شبکه‌های ویژه همچون آیو اسپرت را برای پخش 24 ساعته برنامه‌های ورزشی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. اما اکنون و با اضافه شدن یک اپلیکیشن جدید، تنوع قابلیت‏های تلویزیون‏های هوشمند سامسونگ از قبل بیشتر شده است.

    رستوران در قاب تلویزیون

    جمع‏های دوستانه و خانوادگی حول تلویزیون و تماشای فیلم یا مسابقات ورزشی اتفاقی است که بصورت معمول برای همه ما می‏افتد. سامسونگ برای کمک به گرم‌تر شدن هرچه بیشتر این جمع‏ها اپلیکیشن اسنپ‏ فود را به تلویزیون خود آورده است تا برای اولین بار بتوانید بدون بر هم زدن جمع، غذای جمع‏ را هم انتخاب کرده و سفارش دهید.

    سامسونگ در همکاری با اسنپ فود برای اولین بار این اپلیکیشن را برای تلویزیون هوشمند و تحت سیستم عامل تایزن تولید و در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند قرار داده است. یکی از اولین امتیازهای اپ تلویزیونی اسنپ فود نسبت به انواع موبایلی و تحت وب آن این است که در مهمانی‏ها و جمع‌ خانوادگی می‏توان منوی رستوران و نوع غذا را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون همزمان تماشا کنیم و همه افراد غذای مورد علاقه خود را مشاهده و انتخاب کنند در حالی که در اپ‌های تحت موبایل و وب کاربران ناگزیر به دست به دست کردن گوشی و یا سوال از سایرین برای سفارش گذاری بودند.

    علاوه بر این سفارش غذا از طریق اپلیکیشن تلویزیونی، با تخفیف همیشگی هم همراه است. با ورود به اپلیکیشن اسنپ فود از طریق تلویزیون‏های هوشمند سامسونگ به ازای هر سفارش 10 درصد تخفیف ویژه به شما تعلق خواهد گرفت که مختص کاربران اپلیکیشن تلویزیونی اسنپ ‎فود است.

    رابط کاربری اپ تلویزیونی اسنپ فود بسیار ساده و مناسب برای ریموت کنترل تلویزیون طراحی شده است به طوری که با چند کلیک ساده می‎توانید سفارش خود را نهایی کنید.

    اکنون و با مجموعه این اپلیکیشن‏ها، تلویزیون‏های هوشمند دیگر صرفا وسیله‎ای برای تماشای فیلم‎ها و برنامه‎های موردعلاقه جمع نخواهند بود بلکه به یک هاب کامل برای سرگرمی، بازی و حتی سفارش غذا تبدیل شده است.

    درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

    سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=21454

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم