• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ارسال اقلام ویژه مقابله با شیوع کرونا به 5 استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

  • کد خبر : 93255
  • 04 فروردین 1399 - 11:22
ارسال اقلام ویژه مقابله با شیوع کرونا به 5 استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بسته‌های ویژه‌ای شامل ماسک، گان و ژل بهداشتی به ۵ استان قم، گیلان ، مازندران، کرمانشاه و لرستان ارسال خواهد کرد. – اخبار اقتصادی – به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان در این‌باره اظهار کرد:‌ یکی از اولین اقدامات ما در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس ، راه اندازی مرکز تماس 4030 با همکاری وزارت بهداشت برای انجام طرح ملی غربالگری در سراسر کشور و پاسخگویی به سئوالات و دغدغه های کرونایی مردم بود که به گفته معاون وزیر بهداشت تاکنون 20میلیون تماس بااین سامانه ثبت شده است.
وی افزود: روزانه بیش از 250 هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود که توسط 2000 پزشک و پزشکیار و کارشناس پزشکی به این سئوالات پاسخ داده می‌شود، همچنین برای ارتباط آسان‌تر مردم کددستوری *4030# نیز راه‌اندازی شده که تست احتمال ابتلا به کرونا ازاین طریق نیز فراهم شده است.
ترکمانه اعزام پزشک و تیم‌های درمانی سیار را نیز از دیگر خدمات این بنیاد عنوان کرد و گفت: بیش از 10 کاروان سلامت جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی و دارویی رایگان به استانهای کانون کرونا اعزام شدند و درکنار اینه..

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بسته‌های ویژه‌ای شامل ماسک، گان و ژل بهداشتی به ۵ استان قم، گیلان ، مازندران، کرمانشاه و لرستان ارسال خواهد کرد.

    ارسال اقلام ویژه مقابله با شیوع کرونا به 5 استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام – اخبار اقتصادی –

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان در این‌باره اظهار کرد:‌ یکی از اولین اقدامات ما در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس ، راه اندازی مرکز تماس 4030 با همکاری وزارت بهداشت برای انجام طرح ملی غربالگری در سراسر کشور و پاسخگویی به سئوالات و دغدغه های کرونایی مردم بود که به گفته معاون وزیر بهداشت تاکنون 20میلیون تماس بااین سامانه ثبت شده است.

    وی افزود: روزانه بیش از 250 هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود که توسط 2000 پزشک و پزشکیار و کارشناس پزشکی به این سئوالات پاسخ داده می‌شود، همچنین برای ارتباط آسان‌تر مردم کددستوری *4030# نیز راه‌اندازی شده که تست احتمال ابتلا به کرونا ازاین طریق نیز فراهم شده است.

    ترکمانه اعزام پزشک و تیم‌های درمانی سیار را نیز از دیگر خدمات این بنیاد عنوان کرد و گفت: بیش از 10 کاروان سلامت جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی و دارویی رایگان به استانهای کانون کرونا اعزام شدند و درکنار اینها سامانه تله مدیسین نیز برای ارتباط زنده بیماران در مناطق محروم با پزشکان متخصص در تهران راه‌اندازی و مورد استفاده قرار گرفت.

    مدیرعامل بنیاد احسان اهدا و توزیع بسته‌های بهداشتی ضدکرونایی درمناطق محروم کشور را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام برشمرد و خاطر نشان کرد: دراولین اقدام اهدای 25 هزار پک بهداشتی به مردم محله شهید هرندی تهران و ضدعفونی کردن تمامی معابر و مساجد و اماکن عمومی این محله در دستور کارما قرار گرفت.

    وی افزود:در مرحله بعد اجرای این طرح در سراسر کشور را آغاز کردیم و ازطریق حمایت ازگروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور ، ضدعفونی کردن معابر عمومی شهرها و روستاها و همچنین توزیع اقلام بهداشتی در مناطق کم برخوردار را در دستور کار خود قرار دادیم.

    وی افزود: درهمین راستا طی روزهای گذشته 90 هزار پک بهداشتی شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده و مواد شوینده توسط 300 گروه جهادی همکاربنیاد احسان ستاد اجرایی در 500 نقطه کشور توزیع شد.

    وی خاطرنشان کرد: همچنین با حمایت 15میلیارد ریالی ستاد از نیروهای جهادی، در کارگاههای کوچک و بزرگ این گروهها، تولید ماسک بهداشتی را هم آغاز کردیم و هم اکنون روزانه 50هزار ماسک دراین کارگاهها تولید میکنیم.

    ترکمانه به اقدام ویژه این بنیاد در برخی استانهایی که بیشتر با این بیماری درگیر هستند اشاره کرد و گفت: با تخصیص 14میلیارد ریال بودجه، بسته‌های ویژه‌ای شامل ماسک، گان و ژل بهداشتی به 5 استان قم، گیلان ، مازندران و کرمانشاه لرستان، ارسال خواهیم کرد.

    وی افزود: در روز میلاد امیرالمؤمنین هم برای تقدیر از زحمات مدافعان سلامت و تیمهای پزشکی که در صف اول مبارزه با این ویروس هستند ، جمعی از مدیران بنیاد احسان با حضور در بیمارستانهای مرکز درمان بیماران کرونایی و اهدای شاخه گل به پزشکان و پرستاران و کادر درمانی از آنان تشکر و قدردانی کردند.

    ترکمانه با بیان این مطلب که اقدامات این بنیاد تا ریشه کن شدن کامل این بیماری از کشور ادامه خواهد داشت افزود:طی روزهای آینده با راه اندازی پویش مردمی سلامت احسان اهدای بسته های بهداشتی ضدکرونایی برای خانوارهای مناطق کم برخوردار ارسال خواهیم کرد.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=93255

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم