• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آغاز پویش #صنعت_برق_همیشه_بیدار برای شکست کرونا

  • کد خبر : 91199
  • 28 اسفند 1398 - 12:36

سخنگوی صنعت برق از آغاز پویش #صنعت_برق_همیشه_بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می کنند و فعالیت ۲۴ ساعته فعالان صنعت برق برای تأمین برق پایدار خبر داد. – اخبار اقتصادی – به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با بیان این که در ایام نوروز افزون بر 20 هزار نفر از پرسنل صنعت برق فعالیت خواهند کرد تا شبکه پایداری شبکه برق حفظ شود، خاطرنشان کرد: همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش می کنند.
رجبی مشهدی با اشاره به این که این تعداد در نیروگاه ها، مراکز دیسپاچینگ، و گروه ها و اکیپ های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور فعالیت خواهند کرد، گفت: پویش #صنعت_برق_همیشه_بیدار آغاز به کار کرده تا علاوه بر نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می کنند، نشان دهد فعالان صنعت برق با فعالیت 24 ساعته، در این شرایط مبارزه با کرونا، ..

  • سخنگوی صنعت برق از آغاز پویش #صنعت_برق_همیشه_بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می کنند و فعالیت ۲۴ ساعته فعالان صنعت برق برای تأمین برق پایدار خبر داد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با بیان این که در ایام نوروز افزون بر 20 هزار نفر از پرسنل صنعت برق فعالیت خواهند کرد تا شبکه پایداری شبکه برق حفظ شود، خاطرنشان کرد: همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش می کنند.

    رجبی مشهدی با اشاره به این که این تعداد در نیروگاه ها، مراکز دیسپاچینگ، و گروه ها و اکیپ های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور فعالیت خواهند کرد، گفت: پویش #صنعت_برق_همیشه_بیدار آغاز به کار کرده تا علاوه بر نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی که برای مداوای بیماران کرونا در کشور تلاش می کنند، نشان دهد فعالان صنعت برق با فعالیت 24 ساعته، در این شرایط مبارزه با کرونا، در جهت تأمین برق پایدار اقدام می کنند.

    وی افزود: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.

    وی تصریح کرد: در تلاشیم تا در قالب این پویش به فعالان نظام سلامت کشور نشان دهیم که درمبارزه با این بیماری کنار آنها هستیم.

    سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: به منظور تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=91199

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم