• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

چگونه اقتصاد را قوی کنیم؟|معاون وزیر راه: برای مسکن به عنوان پیشران اقتصاد طرح جدید داریم

  • کد خبر : 76334
  • 20 بهمن 1398 - 0:09
چگونه اقتصاد را قوی کنیم؟|معاون وزیر راه: برای مسکن به عنوان پیشران اقتصاد طرح جدید داریم

معاون وزیر راه از اجرای “طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان کشور” با هدف تامین مسکن مصرف‌کننده واقعی خبر داد و گفت:ا ین طرح ساختمان و مسکن را به‌عنوان پیشران اقتصاد بیمه می‌کند. – اخبار اقتصادی – محمود محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در مورد صنعت ساختمان یکی از مسائلی که داریم این است که صنعت مذکور نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و کامل دارد.
وی با تاکید بر این‌که این برنامه نباید تابع هیجانات بازار باشد، ادامه داد:‌ یکی از پروژه‌هایی که در این راستا مطرح شده و مراحل مطالعاتی خود را طی می‌کند بحث “طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان کشور” است. در این طرح تلاش کرده‌ایم تمام بازیگران صنعت ساختمان از جمله بخش‌های دولتی، قانونگذار، بخش خصوصی، بخش‌های نظارتی، تامین کنندگان منابع مالی،‌ بیمه، تامین‌کنندگان مصالح ساختمانی و … حضور داشته باشند.
وی بیان کرد: هرکدام از این بخش‌ها حدود وظایف و اختیارات شان در پازل یا نقشه راه طرح اشاره شده تعیین می شود.
معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: هدف از این برنامه این بوده که یک سیستم دامنه‌دار و زاینده در تولید مس..

  • معاون وزیر راه از اجرای "طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان کشور" با هدف تامین مسکن مصرف‌کننده واقعی خبر داد و گفت:ا ین طرح ساختمان و مسکن را به‌عنوان پیشران اقتصاد بیمه می‌کند.

    چگونه اقتصاد را قوی کنیم؟|معاون وزیر راه: برای مسکن به عنوان پیشران اقتصاد طرح جدید داریم – اخبار اقتصادی –

    محمود محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در مورد صنعت ساختمان یکی از مسائلی که داریم این است که صنعت مذکور نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و کامل دارد.

    وی با تاکید بر این‌که این برنامه نباید تابع هیجانات بازار باشد، ادامه داد:‌ یکی از پروژه‌هایی که در این راستا مطرح شده و مراحل مطالعاتی خود را طی می‌کند بحث "طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان کشور" است. در این طرح تلاش کرده‌ایم تمام بازیگران صنعت ساختمان از جمله بخش‌های دولتی، قانونگذار، بخش خصوصی، بخش‌های نظارتی، تامین کنندگان منابع مالی،‌ بیمه، تامین‌کنندگان مصالح ساختمانی و … حضور داشته باشند.

    وی بیان کرد: هرکدام از این بخش‌ها حدود وظایف و اختیارات شان در پازل یا نقشه راه طرح اشاره شده تعیین می شود.

    معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: هدف از این برنامه این بوده که یک سیستم دامنه‌دار و زاینده در تولید مسکن و ساختمان را در کشور داشته باشیم. این یک اتفاق خیلی بزرگ است که بر اساس همین هم در حال حرکت هستیم.

    محمودزاده گفت: به موازات این طرح نیازمند قوانین، آیین‌نامه و تاییدیه‌های مراجع مختلف هستیم. در مجموع "طرح جامع مدیریت صنعت ساختمان کشور" یک طرح پایه و سیستمی است که ساختمان و مسکن را به‌عنوان یک صنعت پیشران و موثرترین بخش‌های اقتصادی، کشور را برای آینده بیمه خواهد کرد.

    وی با اشاره به این‌که طرح مذکور یک روند سرمایه‌گذاری را برای فعالان صنعت ساختمان تصویر می‌کند، اظهار کرد:‌ در طرح ملی مسکن نیز با اقتباس از همین تئوری به دنبال تولید مستمر مسکن هستیم و این‌گونه نیست که بگوییم این تعداد (400 هزار واحد) ساخته و تمام شد. در این طرح نقش بخش خصوصی به طور مستمر در حال پر رنگ تر شدن است و انتظار این است که بخش خصوصی هم نقش جامعی را ایفا کند.

    وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که سود نهایی را مصرف‌کنندگان واقعی مسکن ببرند.

    چگونه اقتصاد را قوی کنیم|پروین‌پور: نهضت مسکن‌سازی، بهترین راهکار تقویت اقتصاد ایران/ دید دولت و مجلس غلط استچگونه اقتصاد را قوی کنیم؟| پورحاجت: رونق مسکن به تنهایی مشکل بیکاری، رکود و معیشت را حل می‌کند

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=76334

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم