• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

هشدار مجدد همتی به مردم: دارایی خود را با شگرد جدید سودجویان در معرض ریسک قرار ندهید

  • کد خبر : 76585
  • 20 بهمن 1398 - 12:16
هشدار مجدد همتی به مردم: دارایی خود را با شگرد جدید سودجویان در معرض ریسک قرار ندهید

رئیس‌کل بانک مرکزی در واکنش به افزایش قیمت ارز نوشت: دستاویز قراردادن موضوع FATF برای اثرگذاری در نرخ ارز از طریق سفته‌بازان و فضای مجازی، با واقعیات بازار و روند تأمین ارز در تجارت خارجی کشور و چشم‌انداز گشایش کانال‌هاى جدید همخوانی ندارد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت اینستاگرامی نوشت: این روزها، سفته‌بازان و رانت‌جویان بازار ارز نتیجه جلسه آتی FATF را بدون اطلاع از پیچیدگى‌هاى روند آن، عدم تمدید تعلیق قلمداد کرده و درخصوص تأثیرآن بر نرخ ارز تبلیغات زیادی در کانالهای تبلیغاتی خود راه انداخته‌اند.
نظرم را قبلاً در مورد اهمیت این موضوع گفته‌ام، لیکن، در شرایط فعلی که اغلب بانکهای خارجی به‌دلیل تشدید تحریمهای آمریکا، همکاری لازم با بانکهای ایران را ندارند و تبادلات ارزی ما از طریق مکانیزم‌های بانکى جایگزین و غیر قابل تحریم، انجام می‌شود، تصمیم آتیFATF (اعم از تمدید یا عدم‌تمدید) نمی‌تواند تأثیر قابل توجهی بر شرایط ارزی کشورمان داشته باشد و عمده خبرسازیها در این خصوص، با انگیزه سودجویی و نوسان‌گیری در بازار ارز انجام می‌گی..

  • رئیس‌کل بانک مرکزی در واکنش به افزایش قیمت ارز نوشت: دستاویز قراردادن موضوع FATF برای اثرگذاری در نرخ ارز از طریق سفته‌بازان و فضای مجازی، با واقعیات بازار و روند تأمین ارز در تجارت خارجی کشور و چشم‌انداز گشایش کانال‌هاى جدید همخوانی ندارد.

    هشدار مجدد همتی به مردم: دارایی خود را با شگرد جدید سودجویان در معرض ریسک قرار ندهید – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت اینستاگرامی نوشت: این روزها، سفته‌بازان و رانت‌جویان بازار ارز نتیجه جلسه آتی FATF را بدون اطلاع از پیچیدگى‌هاى روند آن، عدم تمدید تعلیق قلمداد کرده و درخصوص تأثیرآن بر نرخ ارز تبلیغات زیادی در کانالهای تبلیغاتی خود راه انداخته‌اند.

    نظرم را قبلاً در مورد اهمیت این موضوع گفته‌ام، لیکن، در شرایط فعلی که اغلب بانکهای خارجی به‌دلیل تشدید تحریمهای آمریکا، همکاری لازم با بانکهای ایران را ندارند و تبادلات ارزی ما از طریق مکانیزم‌های بانکى جایگزین و غیر قابل تحریم، انجام می‌شود، تصمیم آتیFATF (اعم از تمدید یا عدم‌تمدید) نمی‌تواند تأثیر قابل توجهی بر شرایط ارزی کشورمان داشته باشد و عمده خبرسازیها در این خصوص، با انگیزه سودجویی و نوسان‌گیری در بازار ارز انجام می‌گیرد.

    دستاویز قراردادن موضوع FATF برای اثرگذاری در نرخ ارز از طریق سفته‌بازان و فضای مجازی، با واقعیات بازار و روند تأمین ارز در تجارت خارجی کشور و چشم‌انداز گشایش کانال‌هاى جدید همخوانی ندارد.

    ضمن اینکه، بانک مرکزی نظارت بر جریان پول و مبارزه با پولشویی را نیز کنار مدیریت بازار ارز با قوت ادامه خواهد داد. مردم عزیز مراقبت نمایند که با شگرد جدید سودجویان، این بار تحت عنوان تأثیر FATF، دارایی آنها در بازار ارز در معرض ریسک قرار نگیرد.

    قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز 98/11/20

    قیمت دلار , قیمت دلار صرافی ملی , عبدالناصر همتی | همتی , بانک مرکزی , قیمت ارز , قیمت یورو ,

    انتهای پیام/+

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=76585

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم