• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

عملکرد بانک توسعه تعاون بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای است

  • کد خبر : 137234
  • 23 شهریور 1399 - 11:21
عملکرد بانک توسعه تعاون بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای است

عملکرد بانک توسعه تعاون بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای است عملکرد بانک توسعه تعاون در عرصه خدمات‌رسانی به مشتریان بخش تعاون و بخش خصوصی بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای و تخصصی دولتی است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاونت امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که صبح امروز در قالب سفر یک‌روزه به‌اتفاق احمد محمدی مدیر امور شعب و استان‌ها و محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی به استان سمنان سفرکرده بود، در جمع روسای شعب این استان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: کمبود سرمایه بانک توسعه تعاون طی مدت فعالیت قریب به یازده سال همواره یکی از چالش‌های جدی و مهم در پیش روی این بانک بوده است ولیکن این موضوع مانع از رشد کمی و کیفی عملکرد بانک در شاخص‌های مختلف نشده است.
وی در همین رابطه افزود: رشد قابل‌قبول منابع و مصارف بانک و افزایش توان تسهیلات دهی بانک در قالب پرداخت تسهیلات خرد و مرابحه عمومی تا تسهیلات اعتباری به شرکت‌های متوسط و بزرگ و عاملیت طرح‌های ملی بیانگر این موضوع است.
معادی تلاش مستمر و هدفمند همکاران در سطح استان‌ها و شعب را قابل‌قبول ..

  • عملکرد بانک توسعه تعاون بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای است

    عملکرد بانک توسعه تعاون در عرصه خدمات‌رسانی به مشتریان بخش تعاون و بخش خصوصی بیش از ظرفیت یک بانک توسعه‌ای و تخصصی دولتی است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاونت امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون که صبح امروز در قالب سفر یک‌روزه به‌اتفاق احمد محمدی مدیر امور شعب و استان‌ها و محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی به استان سمنان سفرکرده بود، در جمع روسای شعب این استان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: کمبود سرمایه بانک توسعه تعاون طی مدت فعالیت قریب به یازده سال همواره یکی از چالش‌های جدی و مهم در پیش روی این بانک بوده است ولیکن این موضوع مانع از رشد کمی و کیفی عملکرد بانک در شاخص‌های مختلف نشده است.

    وی در همین رابطه افزود: رشد قابل‌قبول منابع و مصارف بانک و افزایش توان تسهیلات دهی بانک در قالب پرداخت تسهیلات خرد و مرابحه عمومی تا تسهیلات اعتباری به شرکت‌های متوسط و بزرگ و عاملیت طرح‌های ملی بیانگر این موضوع است.

    معادی تلاش مستمر و هدفمند همکاران در سطح استان‌ها و شعب را قابل‌قبول و استمرار این مهم را با رویکرد و کارکرد ارتقاء کمی و کیفی خدمات و محصولات بانک یک ضرورت دانست. وی رضایتمندی مشتریان و جامعه هدف را یک اصل انکارناپذیر در هر کسب‌وکار قلمداد کرد و دراین‌باره گفت: اقدامات و خدماتی که مبتنی بر انتظار مشتریان و کیفیت تنظیم و ارائه نگردد و رضایتمندی را با خود به دنبال نداشته باشد فاقد ارزش و رعایت اصل مشتری مداری است.

    معاونت استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون با تأکید بر اینکه مشتریان و مردم در مواجهه با خدمات و اقدامات هر کسب‌وکار بر اساس ادراک و تحلیل هوشمندانه واکنش‌های مختلف از خود بروز می‌دهند اظهار داشت: کنش و رفتار کارکنان هر واحد اجرایی و خدمات‌رسانی در بانک باید به‌گونه‌ای عمل کند که بواسطه رفتار و خدمات کیفی آنان زمینه اعتماد بین بانک و مشتریان شکل‌گرفته ‌ و تقویت این اعتماد منجر به ادامه و استمرار این ارتباط گردد.

    وی توسعه ذهنی و عینی کارکنان و تلاش در آموزش‌های کاربردی، مهارت‌آموزی و بهبود و به‌کارگیری اخلاق و رفتار عمومی و حرفه‌ای را لازمه و مقدمه یک سازمان پویا در جهت کیفی سازی خدمات و مشتری مداری دانست و دراین‌باره گفت: انتظار می‌رود کارکنان این را باور داشته باشند که موفقیت یک سازمان و رشد و اعتلا آن درگرو سرمایه انسانی کارآمد و مؤثر می‌باشد.

    وی عملکرد بانک توسعه تعاون استان سمنان را مثبت دانست و دراین‌باره گفت: بازدید از ۷ طرح اقتصادی مربوط به مجموعه کارخانجات هاردستون و انبار تولید لوازم‌خانگی، بازدید از مجموعه تولید شکلات پارمیدا، بازدید از مجموعه کارخانجات شرکت هدیش سبز پارسه تولیدکننده لوازم‌خانگی و تلویزیون، بازدید از شرکت تولیدی‌ام دی اف ژیوار، بازدید از مجموعه عقاب افشان تولیدکننده اتوبوس و اسکانیا، بازدید از مجموعه کلزان تولیدکننده کلر و مواد ضدعفونی

    کننده و بازدید از شرکت پارمیدار تولیدکننده نوار دور درب و پنجره به‌عنوان نمونه‌های اقتصادی فعال استان، نویدبخش شرایط خوب و فعال بودن این بنگاه‌های اقتصادی و اثربخش می‌باشند که تسهیلات اعتباری بانک را از محل عاملیت طرح‌های ملی و منابع داخلی دریافت کرده‌اند مضاف بر اینکه در بازدید از این مجموعه فعالان اقتصادی مشخص گردید که بانک در هدایت صحیح منابع و پرداخت تسهیلات اعتباری هدفمند بااعتبار سنجی و نیازسنجی دقیق و لحاظ نمودن اهلیت مشتریان و مدیریت بر ریسک بوده است.

    گفتنی است، در این سفر علیرضا اکبری و معاونین این استان ضمن همراهی در بازدید از طرح‌های اقتصادی از تعدادی از شعب این استان ازجمله شعبه گرمسار و شعبه مرکزی و شعبه ولی‌عصر سمنان بازدید به عمل آوردند

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=137234

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم