• امروز : شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳
0

عملکرد اتوبوس‌های بین شهری زیر ذره بین کنترل مسافران و مسئولان

  • کد خبر : 74748
  • 14 بهمن 1398 - 17:05

معاون سازمان راهداری گفت:در راستای افزایش ایمنی مسافران و تشدید نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت اتوبوس های بین شهری، تمامی شرکت ها و مؤسسات مسافربری ملزم به نصب پلاک نحوه گزارش دهی مسافران به مراجع ذی ربط شدند. – اخبار اقتصادی – مهران قربانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: از آنجا که تأمین ایمنی سفر هموطنان، مهم ترین اولویت در حوزه حمل و نقل جاده ای محسوب می شود، همه شرکت ها و مؤسسات مسافربری ملزم به نصب پلاک نحوه اعلام گزارش مسافران در تمامی ناوگان های سراسر کشور به زیر مجموعه خود شده اند.
وی افزود: بر این اساس شرکت های یاد شده موظفند نسبت به تهیه پلاک مشخصات با رنگ و فونت مشخص و در ابعاد استاندارد و نصب در بدنه داخلی اتوبوس های مسافربری در چهار جهت پیشانی جلو، پیشانی عقب و وسط چپ و وسط راست، به نحوی که کاملاً قابل رؤیت برای تمامی مسافران باشد، اقدام کنند.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص محتوای مندرج در پلاک هایی که در اتوبوس های بین شهری نصب خواهد شد، گفت: این اطلاعات شامل پلاک انتظامی وسیله نقلیه، شماره تماس مسئول شرکت حمل و نقل، شمار..

  • معاون سازمان راهداری گفت:در راستای افزایش ایمنی مسافران و تشدید نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت اتوبوس های بین شهری، تمامی شرکت ها و مؤسسات مسافربری ملزم به نصب پلاک نحوه گزارش دهی مسافران به مراجع ذی ربط شدند.

    – اخبار اقتصادی –

    مهران قربانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: از آنجا که تأمین ایمنی سفر هموطنان، مهم ترین اولویت در حوزه حمل و نقل جاده ای محسوب می شود، همه شرکت ها و مؤسسات مسافربری ملزم به نصب پلاک نحوه اعلام گزارش مسافران در تمامی ناوگان های سراسر کشور به زیر مجموعه خود شده اند.

    وی افزود: بر این اساس شرکت های یاد شده موظفند نسبت به تهیه پلاک مشخصات با رنگ و فونت مشخص و در ابعاد استاندارد و نصب در بدنه داخلی اتوبوس های مسافربری در چهار جهت پیشانی جلو، پیشانی عقب و وسط چپ و وسط راست، به نحوی که کاملاً قابل رؤیت برای تمامی مسافران باشد، اقدام کنند.

    معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص محتوای مندرج در پلاک هایی که در اتوبوس های بین شهری نصب خواهد شد، گفت: این اطلاعات شامل پلاک انتظامی وسیله نقلیه، شماره تماس مسئول شرکت حمل و نقل، شماره تماس پلیس راهور، سامانه تلفنی و پیامکی 141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است که مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف و رفتار نامتعارف احتمالی از سوی راننده و یا ایراد در ناوگان، می توانند مراتب را به مراجع مربوطه انتقال دهند که موضوع در اسرع وقت پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

    قربانی با اشاره به این‌که متأسفانه خطای بخش محدودی از رانندگان، منجر به بروز وقایع جبران ناپذیر در حمل و نقل مسافران جاده‌ای می‌شود افزود،: امیدواریم پیش بینی ابزار کنترلی و نظارتی یاد شده و مشارکت مسافران حوزه حمل و نقل جاده‌ای، زمینه تأمین ایمنی بیشتر با ناوگان حمل و نقل جاده ای بین شهری را فراهم کند و هموطنان مشارکتی فعال در این فرآیند داشته باشند.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=74748

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم