• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

خودرو های بد فروش در رج قیمت 30 تا 50 میلیون!!!

  • کد خبر : 1450
  • 17 مرداد 1396 - 0:25
خودرو های بد فروش در رج قیمت 30 تا 50 میلیون!!!

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، مدت هاست که به دلیل تحریم ها و سایست های واردات ، صنعت خودروی ایران نسبت به دیگر کشور ها بسیار پایین تر و و بازار خلوتی را دارد. افزایش چالش‌های مربوط به خرید و فروش خودرو، با توجه به افزایش تنوع خودروها افزایش می‌یابد. در ادامه نیز باید اشاره کرد […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، مدت هاست که به دلیل تحریم ها و سایست های واردات ، صنعت خودروی ایران نسبت به دیگر کشور ها بسیار پایین تر و و بازار خلوتی را دارد.

    افزایش چالش‌های مربوط به خرید و فروش خودرو، با توجه به افزایش تنوع خودروها افزایش می‌یابد. در ادامه نیز باید اشاره کرد به طبع این افزایش حجم بازار، عوامل تأثیرگذار بر فروش خودرو نیز دستخوش تغییر قرار می‌گیرد. یکی از تأثیرگذارترین عوامل انتخاب در خرید خودرو، سهولت خودرو در هنگام فروش است که متأسفانه از دید حجم بسیار زیادی از خریداران دور است. شکی نیست که خریدار امروز، فروشنده فردا است و این موضوع که بتوان خودرو خریداری‌شده را با سهولت بیشتر و طبیعتاً قیمت مناسب و اصطلاحاً سر قیمت به فروش رساند، می‌تواند عامل بسیار مؤثری در انتخاب خودرو باشد.

    در این مقاله 4 خودرو بد فروش در محدوده قیمتی بین 30تا 50 میلیون تومان معرفی می‌شود. البته گفتنی است که حتی خودروهای معرفی‌شده نیز در بازه زمان، خریداری می‌شوند، اما توان چانه‌زنی فروشنده بسیار پایین‌تر از سایر خودروهای خوش فروش است و شاید نتوان آن را به قیمت به فروش رساند:

    سریر: سریر، یکی از اعضای خانواده سمند، با نگاه تولید یک خودروی نسبتاً تشریفاتی، توسط شرکت ایران‌خودرو در سال ۸۳ آغاز به تولید شد. این خودرو ازنظر ظاهر، شباهت زیادی به خودرو سمند ال ایکس دارد و این موضوع بدیهی کاملاً بدیهی است، زیرا سیستم شاسی بندی و اصول طراحی همه خودروهای خانواده سمند یکسان است. در خودرو سمند سریر، برای افزایش آسایش و راحتی سرنشینان، در حدود ۳۰ سانتی‌متر بین درب جلو و عقب، افزوده‌شده است که البته ظاهر نه‌چندان مناسبی را به این خودرو داده است. از طرفی باید پرسید که با توجه به سطح کیفی تولید محصولات ایران‌خودرو و البته سطوح دانشی طراحان این خودروها، آیا شاسی این خودرو تحمل این وزن بیشتر و طول بیشتر را خواهد داشت یا خیر! سمند سریر یکی از خودروها بد فروش بازار است و تولید سال 88، 89 و 90 این خودرو به ترتیب 25.5، 27 و 28 میلیون قیمت‌گذاری شده‌اند. البته این قیمت سریر نسبت به قیمت سمند ال ایکس، در حدود 6 میلیون تومان گران‌تر است که شاید یکی از دلایل سختی فروش همین موضوع باشد.

    خودروهای بد فروش بین 30 تا 50 میلیون +عکس

    J3 کرمان موتور: خودروی J۳ که از کارخانه جک مهمان پارکینگ‌های ایرانیان شده است، با نام مستعار توجوی به‌عنوان جایگزینی برای خودروی فولکس‌واگن گل معرفی شد که البته نتوانست جایگاه مناسب گل را در اذهان پر کند. این خودرو در سال ۱۳۹۱ وارد بازار ایران شد و در همان ابتدا در فهرست خودروهای بد فروش قرار گرفت. تولید سال 94 این خودرو در حدود 27.4 میلیون قیمت دارد.

    خودروهای بد فروش بین 30 تا 50 میلیون +عکس

    پارس ELX: پژو پارس که در ابتدا بانام پرشیا وارد بازار شد، به‌نوعی تغییریافته پژو 405 است که تا حدی ظاهر پیر آن را برای هوادارانش منطقی‌تر کرد، بااین‌وجود، این خودرو نیز در رده خودروهای بد فروش قرار می­گیرد. شاید یکی از دلایل این اتفاق، مصرف بالا و همچنین افت کیفی زیاد یا اصطلاحاً استهلاک زیاد این خودرو باشد. مدل 94 معمولی این خودرو را می‌توان با حدود 31 میلیون تومان تهیه کرد.

    خودروهای بد فروش بین 30 تا 50 میلیون +عکس

    206 تیپ 1: 206 با ظاهری جوان­پسند، مخاطبان فراوانی دارد بااین‌حال تیپ 1 آن جزء خودروهای بد فروش قرار دارد و عمر بالای این خودرو و همچنین نداشتن کیسه هوا دو عامل اصلی برای بد فروش بودن است. در کل تعداد این خودرو در بازار بسیار کم و محدود است و متوسط قیمتی این خودروها 10 میلیون تومان تخمین زده می‌شود./جام جم

    خودروهای بد فروش بین 30 تا 50 میلیون +عکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1450

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. ممنون از همراهی گرمتون.
      باتشکر

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم