• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

"تماس" در بورس برقرار شد

  • کد خبر : 115326
  • 27 خرداد 1399 - 9:56

“تماس” در بورس برقرار شد مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته کارگزاری فارابی تحت عنوان “تماس” رسما افتتاح شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رحمان بابازاده در مراسم افتتاح رسمی مرکز پاسخگویی 24 ساعته کارگزاری فارابی که تحت عنوان “تماس” عصر دیروز برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته در بازار سرمایه اتفاقات متفاوت و بزرگی رخ داده است و این بازار از چند هزار معامله‌گر به معامله‌گران چند میلیونی تبدیل شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به آزادسازی سهام عدالت این رقم به چند ده میلیون معامله‌گر نیز برسد.
مدیرعامل کارگزاری فارابی افزود: این موضوع نشان از افزایش عمق بازار سرمایه و اثرگذاری آن در اقتصاد کشور دارد؛ بنابراین لازم است متناسب با افزایش شمار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، زیرساخت‌های فنی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی نیز در این بازار توسعه پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه فلسفه این کارگزاری در ارائه خدمات لبخند است، ادامه داد: لبخند یک فرد نشان عالی‌ترین واکنش درونی وی و درجه بالایی از رضایت درونی است؛ به همین دلیل اگر بتوانیم بازار سرمایه را به بازار لبخند تبدیل کنیم و رضایتمندی مشتری را در حدی بالا ببریم که لبخند بزند، به هدف عالی دست پیدا کرده‌ایم.
این مقام مسئول افزود: بر این اساس تلاش کردیم در راستای رضایتمندی مشتریان و فعالان بازار سرمایه، نخستین مرکز پاسخگویی 24 ساعته کشور در زمینه مسایل مربوط به دادوستدهای بازار سهام را تحت عنوان “تماس” در کارگزاری فارابی راه‌اندازی کنیم.
بابازاده تصریح کرد: اهمیت این کار این است که تلاش می‌کنیم به صورت شبانه‌روزی در معرض پاسخگویی به حجم بالایی از افراد قرار بگیریم که این اقدام بدون شک به گسترش و توسعه بازار سرمایه کمک شایانی خواهد کرد.
وی همچنین گفت: برنامه‌ای داریم که اگر سازمان بورس و رگولاتور ما را همراهی کنند، سامانه شبکه اجتماعی با نام «صدتحلیل» – که مانع بسیاری از سوء استفاده‌های بر بستر شبکه‌های اجتماعی است، را راه‌اندازی کنیم. ما آمادگی این را داریم که به سرعت این خدمت را در راستای پالایش بازار به سمت درست ارائه کنیم.
انتهای پیام/

  • "تماس" در بورس برقرار شد

    مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته کارگزاری فارابی تحت عنوان "تماس" رسما افتتاح شد.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رحمان بابازاده در مراسم افتتاح رسمی مرکز پاسخگویی 24 ساعته کارگزاری فارابی که تحت عنوان "تماس" عصر دیروز برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته در بازار سرمایه اتفاقات متفاوت و بزرگی رخ داده است و این بازار از چند هزار معامله‌گر به معامله‌گران چند میلیونی تبدیل شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به آزادسازی سهام عدالت این رقم به چند ده میلیون معامله‌گر نیز برسد.

    مدیرعامل کارگزاری فارابی افزود: این موضوع نشان از افزایش عمق بازار سرمایه و اثرگذاری آن در اقتصاد کشور دارد؛ بنابراین لازم است متناسب با افزایش شمار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران، زیرساخت‌های فنی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی نیز در این بازار توسعه پیدا کند.

    وی با اشاره به اینکه فلسفه این کارگزاری در ارائه خدمات لبخند است، ادامه داد: لبخند یک فرد نشان عالی‌ترین واکنش درونی وی و درجه بالایی از رضایت درونی است؛ به همین دلیل اگر بتوانیم بازار سرمایه را به بازار لبخند تبدیل کنیم و رضایتمندی مشتری را در حدی بالا ببریم که لبخند بزند، به هدف عالی دست پیدا کرده‌ایم.

    این مقام مسئول افزود: بر این اساس تلاش کردیم در راستای رضایتمندی مشتریان و فعالان بازار سرمایه، نخستین مرکز پاسخگویی 24 ساعته کشور در زمینه مسایل مربوط به دادوستدهای بازار سهام را تحت عنوان "تماس" در کارگزاری فارابی راه‌اندازی کنیم.

    بابازاده تصریح کرد: اهمیت این کار این است که تلاش می‌کنیم به صورت شبانه‌روزی در معرض پاسخگویی به حجم بالایی از افراد قرار بگیریم که این اقدام بدون شک به گسترش و توسعه بازار سرمایه کمک شایانی خواهد کرد.

    وی همچنین گفت: برنامه‌ای داریم که اگر سازمان بورس و رگولاتور ما را همراهی کنند، سامانه شبکه اجتماعی با نام «صدتحلیل» – که مانع بسیاری از سوء استفاده‌های بر بستر شبکه‌های اجتماعی است، را راه‌اندازی کنیم. ما آمادگی این را داریم که به سرعت این خدمت را در راستای پالایش بازار به سمت درست ارائه کنیم.

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=115326

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم