• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان فناوری زیستی طبیعت ‌گرا

  • کد خبر : 23639
  • 18 اردیبهشت 1398 - 13:45
بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان فناوری زیستی طبیعت ‌گرا

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور٬ از شرکت فناوری زیستی طبیعت‌ گرا که در حوزه فرآورده‌های بیولوژیکی و کشاورزی فعالیت می نمایند، بازدید بعمل آوردند.

  • معاون علمی و فناوری رئیس جمهور٬ از شرکت فناوری زیستی طبیعت‌ گرا که در حوزه فرآورده‌های بیولوژیکی و کشاورزی فعالیت می نمایند، بازدید بعمل آوردند.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک٬ دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور٬ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۸ ٬ از شرکت دانش‌ بنیان فناوری زیستی طبیعت‌ گرا(بایوران)٬ فعال در حوزه فرآورده‌های بیولوژیکی، کشاورزی و دامپروری در کرج بازدید نمود.

    شرکت دانش‌ بنیان فناوری زیستی طبیعت‌گرا٬ از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع فرآورده‌های بیولوژیکی مورد استفاده در حوزه محیط زیست، کشاورزی و دامپروری آغاز کرده و در حال حاضر بزرگ ‌ترین و مدرن‌ ترین کارخانه این محصولات در خاورمیانه محسوب می ‌شود.

    دکتر سورنا ستاری٬ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور

    دکتر سورنا ستاری٬ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور٬ در جریان این بازدید به دست‌اندرکاران این شرکت دانش‌ بنیان بیان داشت: در زمینه تأمین منابع مالی برای مجموعه نباید نگران بود؛ چراکه از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه کشاورزی و بیولوژیکی بودجه قابل توجهی در نظر گرفته شده است و ما از شرکت‌های از این دست حمایت ویژه می‌کنیم.

    بنا به این گزارش٬ شرکت دانش‌ بنیان فناوری زیستی طبیعت‌گرا با تکیه بر تیم متخصص و مجرب و با بهره‌گیری از دانش بومی، مطابق با جدیدترین روش‌ها، با ارائه راه‌حل‌های مناسب و کارآمد، چشم‌انداز خود را در جهت کاهش مصرف بی‌رویه کودها و آفت‌کش‌های شیمیایی و آنتی‌بیوتیک‌ها در سیستم‌های کشاورزی و دا‌پروری ایجاد کرده است.

    گفتنی است٬ محصولات این شرکت برگرفته از طبیعت و میکروارگانیسم‌های مفید و غیربیماری‌زا و فاقد هرگونه دستکاری ژنتیکی است. در حال حاضر این شرکت قادر به تولید بیش از یک هزار و ۵۰۰ تن مواد بیولوژیکی پودری و ۱۸۴ هزار تن فرآورده‌های بیولوژیکی مایع است که کیفیت و کارایی آنها با تکیه بر تجهیزات تخمیری مدرن، رویه‌های تولیدی مناسب، تیم تحقیق و توسعه قوی، کنترل دقیق فرآیند تولید و اجرای صحیح استانداردهای کنترل کیفی تضمین می‌ گردد.

    خبرنگار: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=23639

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم