• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

اجرای به موقع وموثر بازرسی ها در واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری

  • کد خبر : 114382
  • 20 خرداد 1399 - 5:07
اجرای به موقع وموثر بازرسی ها در واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری

اجرای به موقع وموثر بازرسی ها در واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری مهم ترین هدف واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری، اجرای به موقع و موثر بازرسی ها به منظور کنترل ریسک های مترتب، کاهش خطاهای انسانی و ایجاد اطمینان معقول از صحت عملکرد در عملیات بانک است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، اداره بازرسی و نظارت با هدف رعایت ضوابط در عملیات بانکی، همواره تمام عملیات شعب بانک در سراسر کشور اعم از ارزی و ریالی را به صورت جامع و اجمالی مورد نظارت قرار می دهد.
به منظور رفاه حال مشتریان وایجاد ارتباط سریع با آنها، امکان اعلام شکایت به مرکز تماس بانک و در سایت بانک فراهم شده است. این اداره به محض دریافت شکایت به موضوع رسیدگی می کند و در صورت نیاز با مشتری تماس و توضیحات لازم را ارائه می دهد.
به طورمیانگین در پنج درصد شکایات بر حسب نیاز یا تمایل مشتری، شخص شاکی به صورت حضوری به بخش رسیدگی به شکایات مراجعه می کند. عملیات بانکی به دلیل حساسیت و پیچیدگی های ذاتی، همواره در چارچوب قوانین شدید نظارتی و رویه های اجرایی دقیق داخلی انجام می شود.
وظیفه اصلی اداره بازرسی و نظارت، کسب اطمینا..

  • اجرای به موقع وموثر بازرسی ها در واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری

    مهم ترین هدف واحد بازرسی و نظارت بانک گردشگری، اجرای به موقع و موثر بازرسی ها به منظور کنترل ریسک های مترتب، کاهش خطاهای انسانی و ایجاد اطمینان معقول از صحت عملکرد در عملیات بانک است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، اداره بازرسی و نظارت با هدف رعایت ضوابط در عملیات بانکی، همواره تمام عملیات شعب بانک در سراسر کشور اعم از ارزی و ریالی را به صورت جامع و اجمالی مورد نظارت قرار می دهد.

    به منظور رفاه حال مشتریان وایجاد ارتباط سریع با آنها، امکان اعلام شکایت به مرکز تماس بانک و در سایت بانک فراهم شده است. این اداره به محض دریافت شکایت به موضوع رسیدگی می کند و در صورت نیاز با مشتری تماس و توضیحات لازم را ارائه می دهد.

    به طورمیانگین در پنج درصد شکایات بر حسب نیاز یا تمایل مشتری، شخص شاکی به صورت حضوری به بخش رسیدگی به شکایات مراجعه می کند. عملیات بانکی به دلیل حساسیت و پیچیدگی های ذاتی، همواره در چارچوب قوانین شدید نظارتی و رویه های اجرایی دقیق داخلی انجام می شود.

    وظیفه اصلی اداره بازرسی و نظارت، کسب اطمینان معقول از رعایت قوانین و مقررات است. وظیفه دیگر واحد بازرسی و نظارت، رسیدگی به شکایات مردمی است که از کانال های ارتباطی مختلف با مشتریان اعم از مرکز تماس، سایت بانک و پورتال بانک مرکزی به این اداره واصل می شود.

    اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری درنظر دارد به منظور تحقق اهداف خود در سال ۹۹ ، از سامانه های نظارتی و کشف تقلب بهره گیری کند. بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=114382

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم